Kétszer tizenkét darab LED lép működésbe a szélvédőkereten, amint a vezető távolsági világítást vagy fénykürtöt kapcsol: ez talán a leglátványosabb részlete a böszme, 285/45 R 20 méretű abroncsokon gördülő Brabus pickupnak. Persze oldalt is égnek LED-ek, hátul pedig kétszer két kipufogóvégen át távoznak a dízelmotor égéstermékei.

Ha már szóba került: az X 250d modell 2,3 literes négyhengerese a Brabus beavatkozása nyomán a gyári 190 helyett 211 lóerőt ad le, a forgatónyomaték 450-ről 510 Nm-re nőtt. A gyár ésszerűen nem foglalkozik gyorsulási adatokkal, annál inkább a Brabus: a nehéz jószág a motortuningot követően 11,5 mp alatt éri el a 100 km/órát.

A Brabus vásárlóknak persze alighanem izgalmasabb alapot ad a hathengeres X 350d, ám ahhoz még nem készült el a tuningcsomag, noha már dolgozik rajta a műhely.

Az utastérben nem szabnak korlátokat: amit a Brabustól megszoktunk bőrben, burkolatban, az gyakorlatilag minden mehet.