A szerződés értelmében szállítandó szóló buszok a Crossway LE hagyományos kivitelének megfelelő paramétereivel készülnek, ennek megfelelően kétharmad részben alacsonypadlósak lesznek. Az utasáramlást két 1200 mm-es, dupla szárnyú ajtó teszi lehetővé, illetve egy, a második tengely mögött kialakított keskenyebb kétszárnyú üvegajtó. A második ajtónál két kerekesszékeseknek kialakított hely is megtalálható lesz, a mozgáskorlátozottak feljutását pedig egy elektromosan kihúzható rámpa könnyíti majd. A jármű sík padlózatú részén 2565 mm-es belmagasság áll az utasok rendelkezésre, mely lehetővé teszi az ülések felett végigfutó csomagpolcok kialakítását. A belső elrendezés a megrendelő igényei szerint alakul, egyelőre nincs információnk arról, hogy a németeknek lett volna bármiféle különleges kérése.

150 darab új Crossway-t vásárol a Deutsche Bahn

150 darab új Crossway-t vásárol a Deutsche Bahn

A Csehországban készülő Iveco Irisbus Crossway LE buszokat az FPT Industrial SCR technológiájával felszerelt, 330 lóerős Cursor 8 motorral szerelik, melyek az EEV (fokozottan környezetbarát jármű) minősítésnek is megfelelnek. Az FPT Industrial SCR technológiájának köszönhetően a jármű rendkívül környezetbarát, miközben alacsony fenntartási költségek mellett üzemeltethető lesz.
150 darab új Crossway-t vásárol a Deutsche Bahn

150 darab új Crossway-t vásárol a Deutsche Bahn

A Deutsche Bahn mind a regionális, mind a városi közlekedési hálózatában alkalmazni fogja az új Iveco autóbuszokat. A hálózatokat a DB Regio Bus üzemelteti 22 buszvállalaton és 70 kapcsolódó vállalkozáson keresztül egész Németországban. A hálózatot mintegy kétmillió utas veszi igénybe naponta.