Miközben a konszernfőnök Volkswagen még csak az előtanulmány fázisban tart városi szabadidőjárművével, az Audi nemcsak megépítette, de idén ősztől forgalmazza is 4,19 méteres kisterepjáróját. Amilyen parányi, olyan remek a helykihasználása a 2,6 méteres tengelytávra épülő, 151 centi magas jószágnak: a csomagtartó 405 literes, ráadásul a hátsó ülés kettő helyett három részre osztott. A raktár ajtaja akár motorosan is nyitható, csukható, bár a szerény méretek miatt erre aligha van szükség, ez inkább a konkurenciának szóló üzenet.

Dögös törpeterepjárót épített az Audi 1
Dögös törpeterepjárót épített az Audi 2

Dögös törpeterepjárót épített az Audi

Dögös törpeterepjárót épített az Audi

Dögös törpeterepjárót épített az Audi 22
Dögös törpeterepjárót épített az Audi 23
Dögös törpeterepjárót épített az Audi 24
Dögös törpeterepjárót épített az Audi 25
Dögös törpeterepjárót épített az Audi 26
Dögös törpeterepjárót épített az Audi 27
Dögös törpeterepjárót épített az Audi 28
Dögös törpeterepjárót épített az Audi 29
Dögös törpeterepjárót épített az Audi 30
Dögös törpeterepjárót épített az Audi 31
Dögös törpeterepjárót épített az Audi 32
Dögös törpeterepjárót épített az Audi 33
Dögös törpeterepjárót épített az Audi 34
Dögös törpeterepjárót épített az Audi 35
Dögös törpeterepjárót épített az Audi 36
Dögös törpeterepjárót épített az Audi 37
Dögös törpeterepjárót épített az Audi 38
Dögös törpeterepjárót épített az Audi 39
Dögös törpeterepjárót épített az Audi 40
Fotó megosztása:
  Más területeken nagyon is hasznos, hogy az Audi biztosítani szeretné prémiumpozícióját: automata vészfékrendszer, parkolórobot, LED-es fényszórók, dugókövető tempomat, keresztirányú forgalomészlelés, sávelhagyásgátlás, jelzőtábla-felismerés szerepel a listán, de akár a márka 12,3 colos digitális műszerfala is választható a parányi életmódautóba. Kérhetünk Bang & Olufsen csúcshifit, a fedélzeti wifit beépített SIM-kártya táplálja. Az alapmotor megegyezik a VW-rokon tanulmányban található erőforrással, épp csak 116 lóerőre húzták fel, viszont szerepel a kínálatban egy 150 lóerős, hengerlekapcsolós 1,4-es és egy 190 lóerős 2.0 TFSI motor is. A három rendelhető dízelmotor ugyanezeket a teljesítményadatokat tudja. Dögös törpeterepjárót épített az Audi 41 Ez, valamint a quattro hajtás (ami a DSG váltóval együtt alapfelszerelés a két csúcsmotornál) megkérdőjelezi a Q2 városi célú felhasználását, de hát döntsenek felelősen a vásárlók, akik amúgy akár könnyű terepre is vihetik autójukat, hála a 20 centis szabad hasmagasságnak és az ESP offroad-hangolásának.