Az eddigi 182 helyett kerek 200 lóerőre képes a Ford Fiesta legtüzesebb kiadásának 1,6 literes turbómotorja, a forgatónyomaték 260-ról 290 Nm-re nőtt, a végsebesség immár 230 km/óra (224 km/óra helyett), a százas sprintet pedig 6,9 helyett 6,7 mp alatt tudja le az autó. Ezek a hivatalosan holnap debütáló új Fiesta ST200 legfontosabb sarokszámai. A végsebesség akár magasabb is lehetett volna, ám a Ford rövidebb végáttétellel szerelte a váltót, hogy még fürgébb legyen a kicsi kocsi.

200 lóerős az új Ford Fiesta ST 1
200 lóerős az új Ford Fiesta ST 2

200 lóerős az új Ford Fiesta ST

200 lóerős az új Ford Fiesta ST

200 lóerős az új Ford Fiesta ST 13
200 lóerős az új Ford Fiesta ST 14
200 lóerős az új Ford Fiesta ST 15
200 lóerős az új Ford Fiesta ST 16
200 lóerős az új Ford Fiesta ST 17
200 lóerős az új Ford Fiesta ST 18
200 lóerős az új Ford Fiesta ST 19
200 lóerős az új Ford Fiesta ST 20
200 lóerős az új Ford Fiesta ST 21
200 lóerős az új Ford Fiesta ST 22
Fotó megosztása:
  A júniustól megvásárolható Ford Fiesta ST200 egyedi, szürke fényezéssel és 17 colos felnikkel lép színre. A féknyergek festettek, az utastérben bőr/szövet kárpitozású Recaro üléseket találunk, a küszöbbetétek megvilágítottak, a biztonsági öveket az üléseken is megtalálható ezüst szegélyvarrás díszíti. A lényegesebb módosítások között említést érdemel az átdolgozott nyomatékvektor-szabályozási rendszer, a három lépcsőban állítható ESP, a módosított kormánycsukló, az oldaldőlésnek jobban ellenálló hátsó felfüggesztés (még mindig csatolt lengőkaros). Az autót 15 mm-es ültetés, valamint egyedi hangolású rugók és lengéscsillapítók teszik kanyarvadászatra alkalmassá, a kormánymű áttétele közvetlenebb, mint az alapkivitelen, a fékek nagyobbak, és hátul is tárcsát alkalmaznak. 200 lóerős az új Ford Fiesta ST 23 A jelenlegi Fiesta St 2013 óta kapható Európában, azóta mintegy 30 ezer példányban talált gazdára.