25 centiméter: ennyivel hosszabb a Bentley Mulsanne nyújtott tengelytávú kiadása, amely a 2016-os modellévtől kifejezetten a sofőrrel járó gazdagokat célozza meg. A hangsúly értelemszerűen a hátsó üléssoron van. A lábtér gigantikus (az alapmodell 3266 mm-e helyett 3526, azaz több mint 3,5 méter a tengelytáv), de ez csak az alap. Az ülések állíthatók, aljukból lábtartót emelnek ki szorgos villanymotorok, középen széles konzol vár kézzel készített fabetétekkel, üvegfedelű tárolórekesszel. Az íróasztal opciós, ahogy a táblaszámítógép vagy a hátsó üléssor fölé tolt panoráma üvegtető is, amelynek árnyékolóját Alcantara borítja.

  Egyértelműen a nyújtott verzió a 2016-os Mulsanne legfontosabb újdonsága, de korántsem az egyetlen. A változások az alapmodellnél is szembeötlőek: az A oszlop előtt minden lemezfelület megújult, szélesebb a hűtőmaszk, ráadásul belelóg a lökhárítóba, ami ugyancsak új. A fényszórók LED-esek, ráadásul többféle mintázatban képesek világítani, így lesz városi, országúti és autópálya üzemmód.
Szintén programozható a szintszabályozós légrugózás. Az utastér 24 különböző árnyalatban érhető el, fabetétből 13 különböző létezik, a bőrkárpitot kétféle varrással kérheti az ügyfél. A Bentayga okostelefon-integrációs középkonzoli monitora itt is megjelent, audiorendszerből akár 2200 wattos is kérhető, de ennél sokkal fontosabb az iszonyatos mértékű hangszigetelés: elődjénél 4 dBA-val halkabb az utastér.
Egy dolog van, ami nem változott, és ez a motorkínálat. A 6,75 literes V8-as 512 lóerővel és 1020 eszement newtonméterrel mozgatja az alap és nyújtott verziót, míg a Speed 530 lóerővel éri el az alapverzió 296 km/órájáról 305 km/órára emelt csúcssebességét.