Januárban mutatkozott be Amerika nemzeti sportautója, a Corvette hetedik generációja. Akkor kupéként ismertük meg, az éppen zajló Genfi Autószalonra pedig megjött a kabrió. A vászontetős szépségről visszafogottan ujjong a márka.

Indoklásuk egyszerű és kikezdhetetlen: mivel a modellt eleve kabriónak tervezték, az elvileg másodikként bemutatott nyitott verzió az utolsó csavarig megegyezik a fix tetős kivitellel. Szerkezeti módosítást kizárólag a lehajtható vászontető által megkövetelt felkészítés, valamint (szintén ehhez kapcsolódóan) az első biztonsági övek felső bekötési pontjának áthelyezése követelt meg.

A Corvette kabrió legújabb kiadása motoros mozgatású vászontetőt kapott, amely akár távirányítással is nyitható, illetve zárható, menet közben pedig akár 50 km/óráig gond nélkül mozgatható.

Amilyen hatalmas csinnadrattát csinált a kupé körül, olyan szűkszavúan nyilatkozik a Genfben bemutatott Corvette C7 kabrióról a Chevrolet.
Amilyen hatalmas csinnadrattát csinált a kupé körül, olyan szűkszavúan nyilatkozik a Genfben bemutatott Corvette C7 kabrióról a Chevrolet.

Új Corvette nyitható tetővel is

Új Corvette nyitható tetővel is

Amilyen hatalmas csinnadrattát csinált a kupé körül, olyan szűkszavúan nyilatkozik a Genfben bemutatott Corvette C7 kabrióról a Chevrolet.
Új Corvette nyitható tetővel is 17
Új Corvette nyitható tetővel is 18
Új Corvette nyitható tetővel is 19
Új Corvette nyitható tetővel is 20
Új Corvette nyitható tetővel is 21
Új Corvette nyitható tetővel is 22
Új Corvette nyitható tetővel is 23
Új Corvette nyitható tetővel is 24
Új Corvette nyitható tetővel is 25
Új Corvette nyitható tetővel is 26
Új Corvette nyitható tetővel is 27
Új Corvette nyitható tetővel is 28
Fotó megosztása:
Új Corvette nyitható tetővel is 29 Minden egyéb tekintetben a kupé Corvette-nél megismert adatok a mérvadók. Ennek értelmében a 6,2 literes, nyolchengeres, 450 lóerős, 610 Nm nyomatékú motor nagyjából négy másodperc alatt gyorsítja százra az autót, a hétfokozatú kézi sebességváltó automatikus gázfröccsel segíti a zökkenőmentes kapcsolást, a tömeget szénszálas karosszéria-elemek és utastéri burkolatok csökkentik.

Opcióként pályára tervezett Z51 kivitel is rendelhető, részlegesen önzáró differenciálművel, száraz karteres kenéssel, a hajtáslánc-komponensek hatékonyabb hűtésével, valamint különleges aerodinamikai csomaggal.