Fiat 500 kabrió
Az 500C-névre keresztelt autóban csak a tető középső részét illetve a hátsó szélvédőt cserélték vászonra. Ez azért meglepő, mert a fő konkurens a MINI-ből hagyományos kabrió létezik. Más szempontból viszont érthető, hiszen ez a megoldás olcsóbban kivitelezhető, s a régi, 1957-ben bemutatott 500-as is ugyanilyen volt.




Nissan Cube
A Nissan bemutatta a Cube (kocka) modell harmadik generációját, amely a jövőben már nemcsak Japánban, de Európában is kapható lesz.
A szép, okos, erős jövőautó után az igazi világújdonság már nem tudott valami nagy durranás lenni. A Corolla Verso harmadik generációja egy nem különösebben izgalmas formájú, praktikus, barátságos jószág, de se nem hibrid, se nem elektromos; elhalványult a Prius fényében.
Hosszabb tengelytávon nagyobb utastér, takarékosabb motorok, új automata váltó a 2,2 literes dízelmotorhoz: egyelőre nagyjából ennyit mondhatunk az új Corolla Versóról. Többet majd március végén, a lisszaboni tesztvezetés után mondunk.
Lancia Y Versus
Divatbolondoknak ajánlható a Lancia kisautójának új változata. A kocsi a Lancia és a Versace-csoporthoz tartozó Versus márka közötti együttműködésből jött létre. Az autót egyértelműen a divatra fogékony fiataloknak szánják.
Új Renault Scénic és Grand Scénic
Mindkét új nagy, családi Renault van olyan jó, mint az előd. Sőt. Már amennyire persze ezt egy beülés alapján, reflektoroktól elvakítva megállapíthattuk Genfben, szédülten fészkelődve a forgó standokon álló autóban.
Új Volkswagen Polo
A Polo belső tere eddig elég igénytelen anyagokból volt, ebben teljes a váltás. A műszerfal finom puha, szépek az órák, a kiállított kocsiban ráadásul bőrkárpit feszült.
Új Chevrolet Spark (Matiz)
Az extralista az autó méretéhez képest igen hosszú, állítható magasságú vezetőülés, állítható kormányoszlop, elektromos első ablakemelő, fűthető első ülés, kormányról kezelhető rádió, elektromos külső tükrök, fedélzeti számítógép és lefagyástól védett ablaktörlők is szerepelnek rajta.
Az eredetileg Indiának készült filléres Tata Nano után annyit sírtak az európaiak, hogy végül ők is megkapták. Itt-ott kicsit különbözik az eredeti változattól, de a lényeg, a fájdalommentes ár nagyjából változatlan maradt. Már ami a megszokott autóárakhoz mért arányt tekinti, hiszen Európában durván 2,5-szer annyiba kerül, mint Indiában.






