Nagy-Britannia

The Telegraph: “A Forma-1 történetének ezredik futamán Hamilton egy újabb hibátlan teljesítménnyel pályafutása során hatodszor diadalmaskodott Kínában. A brit címvédő karrierje 75. győzelmét aratta, és rajta kívül csak a legendás Michael Schumacher volt képes arra, hogy több mint 4000 kört töltsön az élen F1-es pályafutása során.”
The Independent: “Lewis Hamilton lenyűgöző teljesítménnyel győzött Kínában, miközben a Ferrari félig-meddig egy csapatutasításnak köszönhetően a dobogóra segítette Sebastian Vettelt.”

Olaszország

Corriere della Sera: “Jobban tennék, ha a Ferrarinál felismernék, hogy megvan a megfelelő emberük: Charles Leclerc az. Maranellóban el kellene venni a csapatkapitányi karszalagot Vetteltől és Leclerc-nek kellene adni.”
Gazzetta dello Sport: “A csapatutasításos balhék másodlagosak egy fontosabb kérdéshez képest: Kínában a Ferrari lassabb volt a Mercedesnél, amely háromból három futamot nyert eddig. Riasztó ez a világbajnokság szempontjából.”

Spanyolország

Marca: “Lewis Hamilton hosszú pályafutásának egyik legkönnyebb versenyén nyerte meg a Kínai Nagydíjat. A brit címvédő könnyedén hagyta le csapattársát, miközben Sebastian Vettel a dobogón fejezte be a futamot, de összetettben tovább nőtt a lemaradása a két Mercedes-pilótával szemben.”
Mundo Deportivo: “Vettel az első kanyarban hibát követett el, nem helyezkedett jól, ezért csapattársa, Leclerc megelőzte. Bahreinhez hasonlóan Sebastian újra a monacói mögött találta magát, de ezúttal jól reagált. Közel maradt csapattársához, a többiről pedig a Ferrari vezetősége gondoskodott: ‘engedd el Sebastiant, engedd el Sebastiant’ mondták Leclerc csapatrádióján, a fiatal pilóta pedig ugyan hitetlenkedett, de engedelmeskedett az utasításnak.”

Ausztria

Kronen-Zeitung: “Lewis Hamilton és Valtteri Bottas a Kínai Nagydíjon újabb kettős Mercedes-győzelmet aratott. A Ferrari ismét a gyorsaságával irányíthatta volna magára a figyelmet, azonban a maranellói istállóról újra a csapatutasítás miatt beszélnek.”
Die Presse: “Jubileumi show az unalomig ismert forgatókönyv szerint. Az ezredik Forma-1-es futam nem való az autósport elitkategóriájának történelemkönyvébe, de még az egyetemes autósport történetének sem marad emlékezetes része.”

Forrás: Fotó: Getty Images, MTI/Vezess.hu