A Renault az új Forma-1-es motorok 2014-es bevezetésére gyengén készült fel, a 2015-re elvégzett “fejlesztéseik” pedig csak rontottak a helyzeten, így az elsődleges partner, a Red Bull csak küszködött.
A csapat és a Renault a szakításra készült az idény végén, de végül megegyeztek a további közös munkáról, igaz, a francia gyártó erőforrásait a Red Bull már TAG Heuer néven használja majd 2016-ban.
A Red Bul csapatfőnöke, Christian Horner szerint a motorproblémák ellenére tavaly megerősödött a csapat, igaz, idén elsősorban a kivárás éve lesz, nem várnak nagy előrelépést, amíg nem sikerül új motort találni.
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 1
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 2

F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben

F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 71
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 72
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 73
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 74
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 75
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 76
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 77
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 78
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 79
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 80
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 81
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 82
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 83
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 84
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 85
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 86
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 87
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 88
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 89
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 90
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 91
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 92
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 93
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 94
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 95
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 96
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 97
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 98
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 99
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 100
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 101
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 102
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 103
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 104
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 105
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 106
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 107
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 108
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 109
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 110
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 111
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 112
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 113
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 114
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 115
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 116
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 117
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 118
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 119
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 120
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 121
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 122
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 123
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 124
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 125
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 126
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 127
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 128
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 129
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 130
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 131
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 132
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 133
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 134
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 135
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 136
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 137
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 138
Fotó megosztása:
F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben 139


“Hogy őszinte legyek: kemény év volt ez, de nehézségek néha még jobban összehozzák az embereket. Úgy érzem, sosem volt még ennyire egységes a csapat, azaz ilyen tekintetben egyáltalán nem volt rossz az évünk” – mondta. 
“A versenystratégia terén erősek voltunk, a bokszkiállásaink a legjobbak közé tartoztak, a kasztnit gyorsabban fejlesztettük a többieknél, a három igazi lehetőségünket, Monacót, Magyarországot és Szingapúrt pedig kihasználtuk. A háromból kétszer a dobogó második fokáig jutottunk.” 
“Ha jól megnézzük, a csapat munkája igazán jó volt. Egyes dolgokra (a Renault-erőforrás teljesítményére – a szerk.) persze nincs befolyásunk, de olyasmin kár is rágódni, amivel nem tudunk mit kezdeni.”
“A csapat nagyszerűen dolgozott 2015-ben, leszegtük a fejünket és a kasztni fejlesztésére koncentráltunk. Egész évben fejlesztettük, úgy gondolom, hogy nagyon erős autónk is van. Az idei évben egyszerűen túl kell élnünk, amíg újra eljön a mi időnk.”