A Renault az új Forma-1-es motorok 2014-es bevezetésére gyengén készült fel, a 2015-re elvégzett “fejlesztéseik” pedig csak rontottak a helyzeten, így az elsődleges partner, a Red Bull csak küszködött.
A csapat és a Renault a szakításra készült az idény végén, de végül megegyeztek a további közös munkáról, igaz, a francia gyártó erőforrásait a Red Bull már TAG Heuer néven használja majd 2016-ban.
A Red Bul csapatfőnöke, Christian Horner szerint a motorproblémák ellenére tavaly megerősödött a csapat, igaz, idén elsősorban a kivárás éve lesz, nem várnak nagy előrelépést, amíg nem sikerül új motort találni.


1/90
Fotó megosztása:

2/90
Fotó megosztása:

3/90
Fotó megosztása:

5/90
Fotó megosztása:

6/90
Fotó megosztása:

7/90
Fotó megosztása:

9/90
Fotó megosztása:

10/90
Fotó megosztása:

11/90
Fotó megosztása:

13/90
Fotó megosztása:

14/90
Fotó megosztása:

15/90
Fotó megosztása:

17/90
Fotó megosztása:

18/90
Fotó megosztása:

19/90
Fotó megosztása:

21/90
Fotó megosztása:

22/90
Fotó megosztása:

23/90
Fotó megosztása:

25/90
Fotó megosztása:

26/90
Fotó megosztása:

27/90
Fotó megosztása:

29/90
Fotó megosztása:

30/90
Fotó megosztása:

31/90
Fotó megosztása:

33/90
Fotó megosztása:

34/90
Fotó megosztása:

35/90
Fotó megosztása:

37/90
Fotó megosztása:

38/90
Fotó megosztása:

39/90
Fotó megosztása:

41/90
Fotó megosztása:

42/90
Fotó megosztása:

43/90
Fotó megosztása:

45/90
Fotó megosztása:

46/90
Fotó megosztása:

47/90
Fotó megosztása:

49/90
Fotó megosztása:

50/90
Fotó megosztása:

51/90
Fotó megosztása:

53/90
Fotó megosztása:

54/90
Fotó megosztása:

55/90
Fotó megosztása:

57/90
Fotó megosztása:

58/90
Fotó megosztása:

59/90
Fotó megosztása:

61/90
Fotó megosztása:

62/90
Fotó megosztása:

63/90
Fotó megosztása:

65/90
Fotó megosztása:

66/90
Fotó megosztása:

67/90
Fotó megosztása:

69/90
Fotó megosztása:

70/90
Fotó megosztása:

71/90
Fotó megosztása:

73/90
Fotó megosztása:

74/90
Fotó megosztása:

75/90
Fotó megosztása:

77/90
Fotó megosztása:

78/90
Fotó megosztása:

79/90
Fotó megosztása:

81/90
Fotó megosztása:

82/90
Fotó megosztása:

83/90
Fotó megosztása:

85/90
Fotó megosztása:

86/90
Fotó megosztása:

87/90
Fotó megosztása:

89/90
Fotó megosztása:

90/90
Fotó megosztása:




































































Fotó megosztása:

“Hogy őszinte legyek: kemény év volt ez, de nehézségek néha még jobban összehozzák az embereket. Úgy érzem, sosem volt még ennyire egységes a csapat, azaz ilyen tekintetben egyáltalán nem volt rossz az évünk” – mondta.
“A versenystratégia terén erősek voltunk, a bokszkiállásaink a legjobbak közé tartoztak, a kasztnit gyorsabban fejlesztettük a többieknél, a három igazi lehetőségünket, Monacót, Magyarországot és Szingapúrt pedig kihasználtuk. A háromból kétszer a dobogó második fokáig jutottunk.”
“Ha jól megnézzük, a csapat munkája igazán jó volt. Egyes dolgokra (a Renault-erőforrás teljesítményére – a szerk.) persze nincs befolyásunk, de olyasmin kár is rágódni, amivel nem tudunk mit kezdeni.”
“A csapat nagyszerűen dolgozott 2015-ben, leszegtük a fejünket és a kasztni fejlesztésére koncentráltunk. Egész évben fejlesztettük, úgy gondolom, hogy nagyon erős autónk is van. Az idei évben egyszerűen túl kell élnünk, amíg újra eljön a mi időnk.”