A Force India számára a lehető legjobban alakult az Indiai Nagydíj, hiszen míg a Német Nagydíjtól Japánig mindössze 3 pontocskát sikerült szerezniük, a hazai pályán egy 8-9. hellyel 6 egységet adtak hozzá az eddigiekhez, miközben a mostanában egyre erősebb üldöző, a Sauber nullázott. 
F1: Otthon támadt fel a Force India 1
F1: Otthon támadt fel a Force India 2

F1: Otthon támadt fel a Force India

F1: Otthon támadt fel a Force India 36
F1: Otthon támadt fel a Force India 37
F1: Otthon támadt fel a Force India 38
F1: Otthon támadt fel a Force India 39
F1: Otthon támadt fel a Force India 40
F1: Otthon támadt fel a Force India 41
F1: Otthon támadt fel a Force India 42
F1: Otthon támadt fel a Force India 43
F1: Otthon támadt fel a Force India 44
F1: Otthon támadt fel a Force India 45
F1: Otthon támadt fel a Force India 46
F1: Otthon támadt fel a Force India 47
F1: Otthon támadt fel a Force India 48
F1: Otthon támadt fel a Force India 49
F1: Otthon támadt fel a Force India 50
F1: Otthon támadt fel a Force India 51
F1: Otthon támadt fel a Force India 52
F1: Otthon támadt fel a Force India 53
F1: Otthon támadt fel a Force India 54
F1: Otthon támadt fel a Force India 55
F1: Otthon támadt fel a Force India 56
F1: Otthon támadt fel a Force India 57
F1: Otthon támadt fel a Force India 58
F1: Otthon támadt fel a Force India 59
F1: Otthon támadt fel a Force India 60
F1: Otthon támadt fel a Force India 61
F1: Otthon támadt fel a Force India 62
F1: Otthon támadt fel a Force India 63
F1: Otthon támadt fel a Force India 64
F1: Otthon támadt fel a Force India 65
F1: Otthon támadt fel a Force India 66
F1: Otthon támadt fel a Force India 67
F1: Otthon támadt fel a Force India 68
Fotó megosztása:
F1: Otthon támadt fel a Force India 69


“Nagyszerű pontot szerezni itt, Indiában, a csapat hazai versenyén. Bevállalós stratégiával rögtön az első kör végén kereket cseréltem, a lágyakról azonnal a közepesre váltottam, pont, ahogy terveztük. Azután gyakorlatilag két félből állt a verseny, a második kiállásom a 30. körben volt. További pozitívum, hogy az autó folyamatosan javult az elmúlt hetekben, egyre magabiztosabb vagyok, azt hiszem, a jövő héten is hasonló eredményt remélhetünk Abu-Dzabiban!” – mondta Paul di Resta.
Adrian Sutil egykiállásos stratégiával ment, egy darabig volt harmadik is, a végén pedig bravúrosan tartotta életben 18 körön keresztül a Pirelli által maximum 15 körre “hitelesített” lágyakat.
“A cél a pontszerzés volt mára, így a 8-9. hely nagyszerű eredmény. Az egykiállásos stratégiám rizikós volt, csak menet közben döntöttem el, hogy megpróbálom. A rajttól használ közepes gumijaim igazán jól bírták, rájöttem, hogy esetleg sikerülhet a dolog. Úgy gondoltuk, a lágyak talán ha öt kört bírnak majd, szóval nagyon vigyáztam rájuk, és végül majdnem 20 kört hoztam ki belőlük. Örülök, hogy az elmúlt időszak nehéz versenyei után megmutattuk, jó csapatmunkával mire vagyunk képesek!”