F1: Feje tetején a papírforma 1
F1: Feje tetején a papírforma 2

F1: Feje tetején a papírforma

F1: Feje tetején a papírforma

F1: Feje tetején a papírforma 15
F1: Feje tetején a papírforma 16
F1: Feje tetején a papírforma 17
F1: Feje tetején a papírforma 18
F1: Feje tetején a papírforma 19
F1: Feje tetején a papírforma 20
F1: Feje tetején a papírforma 21
F1: Feje tetején a papírforma 22
F1: Feje tetején a papírforma 23
F1: Feje tetején a papírforma 24
F1: Feje tetején a papírforma 25
F1: Feje tetején a papírforma 26
Fotó megosztása:
Bár az első szabadedzések eredményei általában nem mérvadóak, a Német Nagydíj első gyakorlására ez különösen igaz. Az első félórában szakadt a Hockenheimringen, azután ugyan elállt, de a vizes pálya miatt teljesen értelmezhetetlen eredmények születtek.

Az edzés első felében még a normál, később már az átmeneti gumikat használták a pilóták, a vége felé már úgy-ahogy felszáradt a versenyív is, de a vízátfolyások, pocsolyák mindenkinek gondot okoztak, szinte nem is volt, aki ne csúszott vagy pördült volna meg itt-ott. A legrosszabbul Lewis Hamilton járt, aki a hármas kanyarban dobta el a McLarent, a gumifalnak csapódott és alaposan összetörte az autó bal hátulját. A HRT-s Bruno Senna is a kavicságyban fejezte be az edzést.

A leggyorsabb az esőben már számtalanszor villantó Adrian Sutil lett, a német több mint egy másodperccel verte az amúgy többször is piruettező Felipe Massát. A harmadik helyre Jenson Button kapaszkodott a végén.

Bár az edzés végén Sebastian Vettel is gyors körre készült, sárga zászló miatt nem tudta befejezni, így csak a 11. lett, hajszálra megegyező időt teljesítve, mint a virgines(!) Timo Glock. Jól mutatja az eredmények értelmezhetetlenségét az is, hogy míg Massa a második, Fernando Alonso csak a 19. helyen zárt, Michael Schumacher pedig mindössze a hispaniás Sakon Yamamotónál volt gyorsabb.

A meteorológusok szerint az F1-esek délután is ugyanígy szenvedhetnek majd, ugyanis újabb viharfelhők tartanak Hockenheim felé.

Német Nagydíj, 1. szabadedzés, Hockenheim, 2010. 07. 23.