Meghalt az F1-vezér 1
Meghalt az F1-vezér 2

Meghalt az F1-vezér

Meghalt az F1-vezér

Meghalt az F1-vezér 40
Meghalt az F1-vezér 41
A 2008-as csapat: Trulli, Glock és Kobayashi
Rendszeres pontszerzésre készülnek
Glock 3 év kihagyás után tér vissza
Ebben bíznak Trulliék - a TF108
Trulli el van keseredve
Az olaszt sokkolta a teszt
Trulli most nem kesereg
Optimista a hangulat a csapatnál
Nem érti a kollégákat
Nem Alonso módszerével törne az élre
Minden tized számít
Ove Andersson 1938-2008
Ő és az autó is beért
Magny Cours-t ismételnék
Nagy célok, kis eredmények
Meghalt az F1-vezér 57
Meghalt az F1-vezér 58
Meghalt az F1-vezér 59
Meghalt az F1-vezér 60
Vizsgálódnak
A csapat hibázott
Nagy az öröm
Meghalt az F1-vezér 64
Megérdemelten lett dobogós
Beérett
Nagy az öröm
Van rutinja a betonfalak között
Trulli szerint világos az eset
Nagyon szoros a küzdelem
Bízik a sikerben
Jól sikerült az idény
Jövőre versenyeznek utoljára?
Tíz éve már nekifutottak a Le Mans-nak
Elégedett lehet
A dobogó is sikerült
Fotó megosztása:

Ove Andersson 1938-2008

Ove Andersson 1938-2008

Ove Andersson, maga is sikeres raliversenyző a 70-es években, az 1980-90-es években a Toyota ralicsapatának vezetőjeként négy egyéni és három konstruktőri bajnoki címhez is segítette a márkát, majd miután a japán gyártó 1999-ben a Forma-1 felé fordult, a svéd szakember lett az F1-es projekt vezetője.

Andersson a Toyota F1 2002-es debütálása után két évig volt csapatfőnök, de azután is tanácsadóként működött közre, miután visszavonult a posztról. A 70 éves motorsport-veterán az oldtimereknek szervezett dél-afrikai Milligan Vintage Trial ralin vett részt versenyzőként, ahol egy nem belátható kanyarban frontálisan ütközött egy teherautóval, és életét veszítette.

“Mindenkit megdöbbentett és elszomorított a Toyotánál a borzalmas hír. Ove igazi ösztönző erő volt számunkra, és sokaknak a motorsport területén. A sport iránti rajongása legendás volt, hatalmas veszteség ez” – mondta Tadashi Yamashina, a Toyota motorsportfőnöke.