Vezess
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Visszatér a Lexus, amire mindenki vágyott
Kovács Miklós
Annyira imádták, hogy ünnepi temetést rendeztek a családi Suzukinak
Erdős Norbert
Miért lassul le a forgalom, ha esik az eső? Itt a válasz!
Kováts Olivér
Hamilton imádkozik, hogy jövőre ne legyen rosszabb
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Chery
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Leapmotor
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 Abu-dzabi Nagydíj
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Címoldal
genfi autószalon 2018
#genfi autószalon 2018
Rácz Tamás
Egy kis nyugodt stabilitás a Volvótól ebben a mekkergűt világban
A sok crossover, önvezető autó meg szupersport-izé közt öröm volt megkapaszkodni valamiben, ami a stabilitás netovábbja az autós szubkultúrában: egy...
Szörényi András
Egy legenda névadóként, 800 LE és 800 Nm. Tudod a megoldást?
Szénszálerősítésű műanyag vázú és karosszériájú, 1,3 tonnás szupersportautót fejlesztett ki a McLaren, de a 800 lóerőnél érdekesebb benne a neve....
Szörényi András
Video - 639 lóerőnél tetőzik a tébolyult V8
Jóllehet Arnold Schwarzenegger az új G-osztályra koccintott fenyőpálinkával, mi találtunk egy sokkal érdekesebb Mercedest. Elég kretén neve van, de...
Kovács Miklós
Megnéztük a Volvo evolúció legfejlettebb belső szerveit
Rendkívül bonyolult, és rendkívül érdekes az a technika, ami a legfejlettebb hibrid-Volvo lemezei mögött lapul.
Rácz Tamás
Az autózás forradalmának csúcsa és minimuma
Egy robotaxi és egy önvezetű luxuskapszula, kerevettel, fedélzeti pezsgőállvánnyal. Két sofőr nélküli négykerekű jövőszilánk a Genfi Autószalonon...
Rácz Tamás
Ránézhettünk az új Toyota Aurisra
Apja fülét a Toyotának: jól beharangozták, hogy Genfben megláthatjuk végre az új Aurist, és hát végülis igen, de a kocsiba nem hogy beülni,...
Szörényi András
Meg nem mondod, miben új az új Mazda6
Nem állítjuk, hogy jobban, de mindenképp másként működik a Mazda, mint konkurensei. Kitart a tisztábbá tett szívómotor mellett és a középkategóriában...
Rácz Tamás
Visszatért a Stratos, de már nem Lancia
Nyolc éve próbál új életre kelni a Stratos, a '70-es évek ralilegendája. Most talán sikerül neki: állítólag 25 példány igen is el fog készülni az...
Szörényi András
Késről szikére váltott a Porsche
Olyan ez, mintha éles késről sebészi szikére váltanánk – mondja az új Porsche 911 GT3 RS-ről a GT-modellsor fejlesztési vezetője. Meg kellett néznünk...
Rácz Tamás
Hibrid is lesz a Honda új terepeséből
Az új CR-V kívül pont olyan, mint a régi, és belül is, de csak a felszínen. A technika nagyot változott: nem lesz többé dízel változat, lesz ellenben...
Előző
1
2
Következő