Vezess
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Miért lassul le a forgalom, ha esik az eső? Itt a válasz!
Kováts Olivér
Hamilton imádkozik, hogy jövőre ne legyen rosszabb
Kováts Olivér
A legnagyobb hóban támaszkodott a GPS-re, óriási hiba volt
Kováts Olivér
Nem tudta hová tenni a Ferrariját, végül a teraszon parkolt le vele
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Chery
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Leapmotor
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 Abu-dzabi Nagydíj
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Címoldal
BMW 5-ös
#BMW 5-ös
Hamvas Tamás
Ennyire tökéletes BMW-t találni lehetetlen! – BMW 520i E34, 1989
Mindenki ezt az állapotot keresi, de ennyire tökéletes 30 éves BMW 5-öst találni szinte lehetetlen. Dobogón lenne a helye a müncheni múzeumban,...
Kováts Olivér
Okkal sorakoznak a nullák ennek a BMW-nek az árcéduláján
Tulajdonképpen egy vagyonért, de minimum egy vaskosabb lottónyereményért keresi új gazdáját egy 30 éves, viszont annál különlegesebb, limitált...
Szörényi András
Veszélyes a használt BMW egy új Suzuki áráért?
Új autót ma négy, de inkább 4,5-4,8 millió forinttól felfelé kapni. Ugyanezt az összeget egy klasszis nagyautóra is elköltheted. Mivel járhat...
Fehér Patrik
Ha a régebbi BMW-k jobban tetszenek, ettől a tuningtól elszörnyedsz
Úgy tűnik, lassan igény lesz arra, hogy az új BMW-formavilág köszönjön vissza a márka régebbi autóiról is. Legalábbis Kínában.
Szörényi András
Erre a BMW-re nincsenek szavak, de baja sincs sok
Ráncfelvarrásra sosem szorult a G30-as 5-ös BMW, de a továbbfejlesztés még jobb autóvá tette. Az összkerekes konnektoros hibrid elektromos oldalról...
Szörényi András
Nemcsak a Toyotának fontosak a hibridek
Sok baja nem volt a G30-31-es 5-ös BMW-nek, de eljött a modellfrissítés ideje. Az új hibridekkel érkező 5 LCI ötféle verzióban kaphat zöld...
Erdős Norbert
Csúnya baleset egy BMW-vel, a sofőr sérülése ellenére sem pánikolt
A sofőr nem esett kétségbe, szépen értesített mindenkit telefonon, pedig a lába elég csúnyán beszorult és súlyosan megsérült.
Szörényi András
Egy BMW, amiről ma hiába álmodunk
Nem tudom, hogy a kezelési útmutatóban Dear Sir volt-e az első két szó, de az E34-es BMW 540i volánja mögött kevés nőt tudok elképzelni. Vezettük az...
Szörényi András
Egy használt BMW, amitől sokan rettegnek
Mi más lehet 300 000 kilométer után egy 560 Nm nyomatékú, 272 lóerős dízel 5-ös BMW, mint pénztemető? Mégis volt, aki fejest ugrott a legolcsóbb...
Csepreghy Dániel
Kívánni sem lehetne többet
Önmagát vezető, praktikus családi igásló és innovatív üzleti autó is lehet a Münchenben próbára tett BMW 5-ös Touring változata. Jövőbe mutató...
Előző
1
2
3
Következő