Nyilvánossá vált a Ford B-Max árlistája. Az alapmodell ára az 1,4 literes benzines szívómotorral 3 990 000 forint. A 90 lóerős négyhengeres mind a négy (Ambiente, Trend, Titanium, Titanium X) kivitelben elérhető, míg az Év Motorjának választott, háromhengeres benzines turbómotor az Ambiente alapfelszereltséggel nem kombinálható.
1,6-os szívó vagy egyliteres turbó
A 100 vagy 120 lóerős verzióban választható motor egyformán ötfokozatú váltót kap. Egyedül a Titanium modellhez és hatfokozatú – a Powershift névből következtetve duplakuplungos – automatával rendelhető a régi ezerhatos szívómotor, 105 lóerővel.
Újdonság a kis egyterű motorkínálatában az 1,5 TDCi dízel. A típusjelzés mögött nem háromhengeres, új fejlesztésű motor rejlik, hanem az indiai piacon a Fiestában bevetett négyhengeres, amely a 95 lóerővel továbbra is kapható 1,6 TDCi közeli rokona.
Érdekes a kisebb hengerűrtartalmú motor, amely csupán 75 lóerős, de 220 Nm forgatónyomatékot ad le a B-Maxban.
Szekrényajtó vs. integrált tetőoszlop
Az autóban a tolóajtóba integrált B-oszlop a nagy szám, elhúzott ajtaja rendkívül tágas nyílást tesz szabaddá. A Fordnak ez a válasza az Opel Meriva egymással szemben nyíló ajtóira.

A 100 és a 120 lóerős 1,0 GTDi is ötfokozatú váltót kap. Egyedül a Titanium modellhez és hatfokozatú automatával rendelhető a régi ezerhatos szívómotor, 105 lóerővel
ESP és hét légzsák alapáron
Felszereltségtől függetlenül az autó csak dobféket kap hátra, de gazdag biztonsági felszereltséget kínál. Szériafelszerelés az ESP, a vezető és utas oldali első és oldallégzsák, a függönylégzsák valamint a vezető térdlégzsákja, a defektfigyelő elektronika, a távirányítós központi zár. A manuális légkondicionáló az alapkivitelben 200 ezer forintba kerül, a másik három változatban alapáron jár.







