GM Daewoo Auto & Technology Co. néven alakult meg a Daewoo bizonyos vagyonrészeivel bíró új cég. 42,1 százalékos tulajdonosa a cégnek a General Motors, a részvények 33 százaléka a Daewoo hitelezőié, 14,9 százalék a Suzukié, a fennmaradó 10 százalékot pedig a Shanghai Automotive Industry Corp. (SAIC) birtokolja.
A vállalat három autógyárat és kilenc külföldi vezérképviseletet birtokol illetve működtet a világban. A korábbi Daewoo-tól a Changwon-ban és Kunsan-ban található dél-koreai, valamint a vietnami Hanoi-ban lévő üzemeket veszik át. A Daewoo legnagyobb termelését adó dél-koreai bupyong-i gyáregység önálló cégként él tovább, de legalább hat évig a GM Daewoo beszállítója lesz. A GM Daewoo-nak opciója van a cég felvásárlására.
Nick Reilly, a GM Daewoo elnök-vezérigazgatója a következőket fűzte az új vállalat megalakulásához: “A GM Daewoo nagyszerű munkaerővel, vonzó termékválasztékkal, jó minőséget garantáló beszállítói háttérrel és jó üzleti tervvel rendelkezik. Most hozzálátunk, hogy növekvő, versenyképes vállalkozássá tegyük a céget.”
Erhard L. (Hardy) Spranger vezetésével Európai Igazgatási Központot hozott létre az új vállalat, Zürichben. A leghatékonyabb működés érdekében a GM Daewoo Europe a jövőben együtt kíván működni a GM Europe-pal.
Az európai vezérképviseletek mellett két új vállalat jön létre luton-i (Anglia) illetve budapesti székhellyel. Az előbbi az Egyesült Királyságban utóbbi pedig a Közép- és Délkelet Európában képviseli a GM Daewoo-t.
