Az Audik formatervezése az utóbbi években kevés előrelépést mutatott. A már sikeres formákat vasalták át egy-egy éllel, minden rizikót elkerülve. A következő A6-os karosszériája már merészebb lesz, hűtőmaszkja az Auto Uninon versenyautókat, a 16 hengeres Typ C-t és a 12 hengeres Typ D-t idézi. Várhatóan ez az orrkiképzés jelenik meg markáns vagy kevésbé erőteljes formában más Audikon, például a lépcsőshátú A3-ason, amely 2004-re válhat szériaéretté.

Felárért elérhetővé válik a Párizsban bemutatott új Audi A8 légrugózása az erősebb motorváltozatokhoz. Tágasabb lesz a belső tér, bár a VW Passattal közös padlólemezre épülő mostani A6 is igen tágas.

A csúcsmodell egy V10-es, 500 lóerő körüli benzines lesz. A motor az Audi GT néven rebesgetett szupersportautóból érkezik majd. V10-es motor lesz az Audi tulajdonú Lamborghini kisebbik sportautójában is.

A motorkínálat várhatóan hat és nyolchengeres gépekből áll majd, teljesítményük 180 lóerőtől indul. Várható egy háromezres TDI is, amely 220 lóerős lesz a hírek szerint.