


A háromajtós megrendelhető lesz a Durashift ETS (Electronic Shift Technology elektronikus váltástechnika) ötfokozatú automatizált kézi váltóművel. Ez a megoldás a fogyasztás emelkedése és teljesítményvesztés nélkül képes az automata váltók kényelmét nyújtani.
Az alapmotor marad az 1,3 literes 60 lovas négyhengeres, amely 70 lóerővel is megvásárolható. A hengerenként négyszelepes 80 lovas egy-négyes és a 100 lóerős ezerhatos benzines már közelebb áll a mai motortechnikai színvonalhoz. Egészen korszerű a PSA Peugeot Citroënnel közösen kifejlesztett 1,4 literes Duratorq-TDCi dízelmotor, amely 68 lóerővel a háromajtós Fiestában is megtalálható lesz.
A térkínálat nem különbözik az ötajtóstól, a hátsó szélesség kicsit nagyobb, a belső magasság picit kisebb lesz. A csomagtér szűkebb lett, 285 helyett csak 268 liternyi csomag fér bele.
