A novemberi Tokiói Autószalonon számos tanulmányautót mutatott be a Mitsubishi, amelyek a japán gyár jövőbeli irányvonalát határozzák meg. A leleplezett autók közt volt a SUP (Sports Utility Pack) is. Az új filozófiájú, alsó középkategóriás méretű szabadidőautót kifejezetten a fiatal, modern ízlésű autósoknak szánták.

Detroitban mutatják be az autó kabrió változatát, amely a gyártó ígéretei szerint még praktikusabb használhatóságot kínál majd. A zárt tetős változathoz képest módosítottak a kabrió kárpitjain és a műszerfalon használt anyagokon, így akár egy kisebb záport is gond nélkül elvisel nyitott tetővel a SUP Cabrio.

Nem változott viszont a SUP hajtási rendszere. A zárt tetőshöz hasonlóan az SUP Cabrio első kerekeit a Mitsubishi GDI-ISA motorja hajtja. A közvetlen befecskendezésű benzinmotor érdekessége, hogy az önindítót egybeépítették a generátorral. Erre utal az ISA (Integrated Starter and Alternator) rövidítés is.

Szükség esetén akár mind a négy keréken hajtott lehet az SUP, de ilyenkor a hátsó kerekek hajtásáról nem a benzinmotor, hanem egy-egy elektromos motor gondoskodik.