Az alapmodell tavaszi világpremierje után őszre hagyta a Kodiaq RS sportverzió bemutatását a Škoda.




A motor ugyanúgy kétliteres, benzines, mint eddig, de a teljesítmény 265 lóerőre ugrott – ez ugyanaz az erőforrás, ami az Octavia RS-ben bemutatkozott. A legnagyobb forgatónyomaték 400 Nm, a motorhangot elektronikusan erősíti az autó.
Mind a négy kerék hajtott, és mind a négy keréken belső hűtésű féktárcsákat találunk. A váltó hétfokozatú dupla kuplungos.
A végsebesség 231 km/óra, az ötüléses variáns 6,3 másodperc alatt gyorsul 0–100 km/órára, a hétszemélyesnek egy tizedmásodperccel tovább tart ugyanez.
A stílus mindig is fontos szerepet játszott az RS sikerében. A hűtőmaszk fekete, a rácsot fénysáv tagolja vízszintesen. Hátul fényvisszaverő sáv húzódik faltól falig.
Szintén fekete az oldalablakok felső pereme, a tetősínek, a külső tükörházak, a 20 colos, egyedi keréktárcsák, valamint a feliratok. A kipufogóvégek polírozott nemesacél kivitelűek, a féknyergek pirosak.
A felszereltség csúcsverzióhoz illően gazdag, szériatartozék a mátrix-LED-fényszóró, a kulcs nélküli nyitás és indítás, amely távozáskor magától bezárja az autót. Adaptív felfüggesztés, többféle választható üzemmód (köztük sport és off-road), valamint sok hangszórós Canton hifi is jár az autóhoz.
Az utastérben fekete az alaphang, ehhez az integrált fejtámaszos sportülések és a háromküllős sportkormány piros díszítő varrása csen némi színt. Az oldalablakok hangszigeteltek, az érintőképernyő alapkiépítésben 10, felárért 13 colos.
Kattints ide a Škoda Kodiaq RS gyári videójának megtekintéséhez!



