Ma már tényleg rengeteg tuningműhely képes elérni a Bugatti Veyron teljesítményét. V8-as BMW-, Audi-motorokból sajtolják ki ezt pokoli erőt, de természetesen örök favorit a Toyota 2JZ hathengeres soros blokkja is. Ilyen került egy Ukrajnában épített BMW 3-asba (E36) is, az építés pedig jól mutatja, mi a különbség a sufniban összehozott ezer ló és a Bugatti hasonló ereje között. 

Az autó nem mai darab, már 5-6 éve felkerültek róla videók, és jelentek meg róla írások a különféle közösségi oldalakon. Külsőre egy enyhén átalakított BMW 3-as széria a kilencvenes években futó generációból, ültetéssel, széles felnivel. Semmi sem utal arra, hogy orrában egy Toyota 2JZ-GTE motor dolgozik, amibe a Garrett 4294 kódjelű turbófeltöltője pumpálja a levegőt. 

Ennyire könnyű elszállni az 1000 lóerőre tuningolt BMW-vel 1

Váltója hatsebességes Getrag, a mért teljesítmény pedig 1024 lóerő, míg a maximális forgatónyomaték 1055 Nm nyomaték. Ehhez már tényleg szofisztikált futómű, brutális fékrendszer illene, de az állítólag 100 000 dollárt felemésztő projektnél azért ilyen téren nem sikerült utolérni a Bugatti szintjét. Persze már nem a gyári rendszerek vannak alatta, és bukócsövezést is kapott, mégis messze nem olyan kiforott a konstrukció, mint amin gyári mérnökök dolgoznak hosszú éveken át.

Ennyire könnyű elszállni az 1000 lóerőre tuningolt BMW-vel 2

Vagyis egy ilyen autó minden pillanatban istenkísértés, nem kell hülyének lenni a volán mögött, elég csak megpöckölni a gázpedált. Ezt maga a tulajdonos mutatta be idén tavasszal, amikor egy videó kedvéért próbált autópályás gyorsulást bemutatni. Az autó gyakorlatilag minimális gázadásra keresztbe fordult, és nekicsapódott a sávokat elválasztó betontömböknek.