A Bugatti Bolide a lehetetlen hiperautó. Árcédulájára 1,5 milliárd forintos összeg került, a kifejezetten versenypályákra szánt technikából pillanatok alatt elkapkodták a 40 darabot. A különlegesség ezt követően is éppoly extrém összegeket emészt fel, ami egyértelműen a milliárdosok játékszerévé teszi.

Ez már a tankoláskor érezhető, eleve be sem lehet vele gurulni egy mezei MOL-kúthoz, mivel közúton nem lehet használni. A 95-ös benzint amúgy sem szereti, speciális 110-es oktánszámú versenyüzemanyag kell bele, ami alig 92, pályán megtett kilométer után elfogy. Az autó literenként így körülbelül 1,3 kilométert tesz meg, és az üzemanyagtartály 72 literes. Ezt az üzemanyagot csak hordóban lehet megvenni, így szórnak a beszerzési árak, de egy tankolás ára nagyjából 120 ezer forint. 

A Michelin speciális slick gumiszettjének cseréje 58 kilométerenként esedékes, egy szett pedig 8000 dollárba, vagyis nagyjából 2,8 millió forintba kerül. Ha az autó tudását kihasználva egy 300 kilométeres éves szezonnal tervez a vásárló, ahhoz 5‑6 garnitúra kell, ami nagyjából 15-17 millió forintos kiadást jelent. 

A W16‑os Bugattikról tudjuk, hogy az olajcsere sem egyszerű mutatvány, és olajat a Bolide motorjában is cserélni kell. Az utcai autóknál ez 27 munkaórát igényel, mivel a fél autót szét kell bontani, a költsége 7,5 millió forint körül alakul. 

Ezen felül előírt időközönként cserélni kell a biztonsági öveket, a tűzoltó készüléket és az üzemanyagtömlőket is. 

Körönként tehát egy használt Volkswagen Golf árát égeti el a Bolide, egy padlógázon végigzúzott célegyenes több százezer forintos költséget jelent, de aki a világ egyik legritkább, legextrémebb négykerekűjét választotta 4 millió euróért, annak mindez olyan kiadás, mint amikor mi otthagyjuk a százast a bevásárlókocsiban a Lidl-parkolóban.