A Suzuki Ingis előfutáraként bemutatott YGM1 tanulmány a bizonyíték arra, hogy mennyi múlik a részleteken. Elég pár bátran elhelyezett lámpa, nagyobb méretű, tetszetős felnik, egyedi kialakítású kipufogó, jól eltalált dekoráció, és máris vagány gép lesz a szürke kisautóból. 

A képeken látható tanulmányt a 33. Tokiói Autókiállításon mutatták be 1999-ben, a Suzuki és a GM együttműködésében. A GM ezután húsz százalékra növelte a részesedését a Suzukiban, de a YGM-1 gyártását már a cégre bízták. Ahogy a Cultusszal a GM Európát akarta meghódítani, úgy ezzel a modellel Ázsiát és Óceániát szerette volna bevenni.

Végül a típus gyártása Esztergomba került, és egyike lett a hazai gyártású Suzuki-típusoknak. 

Ezek a fotók bizonyítják, mennyire menő gépnek indult a Suzuki Ignis 1Ezek a fotók bizonyítják, mennyire menő gépnek indult a Suzuki Ignis 2Ezek a fotók bizonyítják, mennyire menő gépnek indult a Suzuki Ignis 3Ezek a fotók bizonyítják, mennyire menő gépnek indult a Suzuki Ignis 4Ezek a fotók bizonyítják, mennyire menő gépnek indult a Suzuki Ignis 5