Népszerű tuningplatformnak számít a Toyota MR2 második generációs modellje, melyből 1989 és 1999 között több mint 130 ezer darab hagyta el a gyártósorokat. A középmotoros sportkocsikat főként 2 literes, négyhengeres szívó- vagy turbómotorokkal kínálták, de az amerikai piacra jutott 2,2 literes erőforrással szerelt változat is. Mind közül a legerősebb gyári állapotban a turbós változat volt a maga 218 lóerejével.

Ezt kevesellte Marty Sweatt, aki négy évig fáradozott azon, hogy a japán négyhengerest egy német V8-asra cserélje. Ehhez az Audi 4,2 literes erőforrását használta, rakott hozzá még egy kompresszort, így az MR2 már 400 lóerő körüli teljesítményre képes.

Ha alaposan szemügyre vesszük a Typhoon becenevet kapó gépet, észrevehetjük, hogy valami nem stimmel. Ahhoz ugyanis, hogy beférjen az Audi-motor a hozzátartozó háromsebességes automata váltóval, mely egy Audi 100-asból származik, meg kellett nyújtani a gépet. A négy éves munka java részét ez a feladat vitte el: az eredeti tengelytáv 26 centivel nőtt meg.

Audi V8-as a japán sornégyes helyén ebben a Toyotában 1

Abban biztosak lehetünk, hogy az apró csinosítgatásokkal még jó ideig elszöszöl az építő, ahogy azt eddig is tette: figyelemre méltó részlet például, hogy a bukólámpákban már LED-izzók világítanak, a beltér pedig elektromosan állítható üléseket kapott.