A nálunk Suzuki Swift néven ismert népautó Geo Metro típusjel alatt futott az Egyesült Államokban, és a fillérekből közlekedők között népszerű darab volt. Ott jelentett igazi kontrasztot az átlagos V8-asokhoz képest az 5-6 literes átlagfogyasztásával, és 50 lóerő körüli teljesítményével. 

A képeken látható darabot 200 dollárért tolta haza gazdája, Ben Schmidt, akit fiatalkori emlékei vezettek ehhez a különös építéshez. A kilencvenes években akadt a rokonságban Geo Metro, amit vezetett is, és az amerikai szemmel furcsa kis spórolós doboz megihlette egy V8-as motorcseréhez.

Az eredeti motor helyére került a benzintartály, a 2006-os, 5,3 literes LS4-es V8-ast pedig a hátsó ülések helyére sikerült begyömöszölni. Ehhez egyedi segédkeretet kellett gyártani, de így is kilógott a lóláb, a hátsó nyomtáv megnőtt, amit láthatóan lazán barkácsolt karosszériaelemekkel ellensúlyozott az építő. 

Kicsit karcos a technika, de van benne fantázia, ahogy 303 lóerő is, ami bőven veszedelmes lehet az egy tonna alatti karosszériában. Ráadásul a groteszk gépezet ára sem csillagászi, mindössze 7000 dollárért, vagyis 2,1 millió forintért keres új gazdát a Facebookon. 

Ez ma a világ legbetegebb, legdurvább Suzukija 1Ez ma a világ legbetegebb, legdurvább Suzukija 2Ez ma a világ legbetegebb, legdurvább Suzukija 3Ez ma a világ legbetegebb, legdurvább Suzukija 4Ez ma a világ legbetegebb, legdurvább Suzukija 5