A mezei átlagember jövedelmi viszonyai felett is vannak rétegek. Az átlag luxusautó, az 50-60 milliós autópályán romboló SUV-szörnyek, BMW-k, Mercedesek felett vannak az egzotikus sportkocsik, a százmilliós Rolls-Royce limuzinok, de a csúcs egyértelműen a Bugatti. 

Mert ezek az autók tényleg limitált darabszámban készülnek, és áruk súrolja a milliárdos határt forintban. Ezért, ha egy kereskedésbe a legyártott harminc darab Bugatti Chiron Super Sport 300+ tíz százaléka, vagyis három darab kerül, akkor azt joggal nevezhetjük a világ legexkluzívabb szalonjának. 

A londoni H.R Owen pont ezt lépte meg, sikerült hármat is megszerezniük Bugatti-márkakereskedésükbe a könnyfakasztóan drága (1,1 milliárd az indulóár), és piszkosul gyors limitált kivitelű típusból. 

Hiperluxus túrakupé

A Bugatti Chiron Super Sport 300+ száz lóerővel erősebb a “sima” Chironnál, tehát 1600 lóerőt tud, és ennek eléréséhez teljesen átdolgozott motort kapott. Átfésülték a turbófeltöltőt, az olajpumpát, a hengerfejeket, a szelepvezérlést, a sebességváltót és a tengelykapcsolót. A maximális fordulatszámot 6800-ról 7100/percre emelték, ezzel párhuzamosan az 1600 Nm nyomatéki csúcs nem 2000 és 6000/perc között érhető el, hanem egészen 7000/percig rendelkezésre áll.

Ha már van pár tucat Ferrarid, jachtod, akkor veszel ebből a kereskedésből autót 1Ha már van pár tucat Ferrarid, jachtod, akkor veszel ebből a kereskedésből autót 2Ha már van pár tucat Ferrarid, jachtod, akkor veszel ebből a kereskedésből autót 3

Persze akad még náluk  Rolls-Royce, Bentley, Ferrari, Aston Martin, Maserati, Lamborghini is, a céget pedig 2014-ben a legjobb Ferrari-kereskedésnek választották az olaszok, valamit tehát sejtenek a luxusmárkákról a H.R Owen munkatársai.