Ebből a típusból csupán ötszáz darab készült, mind a japán belpiacra, tehát kifejezetten ritka, keresett átépítésről van szó. Az összkerekes Galant VR-4-essel szemben ugyan ez csupán az első kerekeit hajtja, de ritkasága okán nem csoda, ha egyeseknek ez a vágy legfőbb tárgya. Legfőképpen a 4G63 kódú, 2 literes, négyhengeres motorhoz nyúlt hozzá az AMG, akik 6750-es fordulatnál meglévő 170 lóerőt és 5000-től elérhető 190 Nm nyomatékot hoztak ki belőle. A motor akár 8000-et is forog.

Ezen az átlagos japán autón nem kamu az AMG típusjelzés 1Ezen az átlagos japán autón nem kamu az AMG típusjelzés 2Ezen az átlagos japán autón nem kamu az AMG típusjelzés 3

Még ma is szép teljesítmény ez egy kétliteres szívó benzinmotortól, aminek sportos karakterét titán szeleprugók, agresszívabb nyitást adó vezérműtengely, átprogramozott motorvezérlő, módosított kipufogórendszer adják. 

Ezen az átlagos japán autón nem kamu az AMG típusjelzés 4Ezen az átlagos japán autón nem kamu az AMG típusjelzés 5Ezen az átlagos japán autón nem kamu az AMG típusjelzés 6

Az eladásra kínált autó törésmentes, rendszeresen karbantartott, és mindössze 125 ezer kilométert futott eddig. Igazi érdekes darab, főleg a japán belpiacos modellek rajongói számára, és ehhez mérten az ára sem vészes, mindössze 11 ezer dollárért, vagyis 3,5 millió forintért talált új gazdát.

Ezen az átlagos japán autón nem kamu az AMG típusjelzés 7