34 éves, tehát már veterán, de nem mondhatjuk, hogy korai, ritka darab. Ebből az évjáratból még akad bőven, főleg tőlünk keletre. Mégis 3,8 millió rubelt, vagyis 16 millió forintot (!) kérnek érte. Ennyi pénzért már bőven válogathatunk a különböző új prémiumtípusok között, és a legszebb veterán Ladákért sem kérnek többet 4-5 milliónál.

Kitűnő állapotához nem férhet kétség, gyakorlatilag egy apró pötty rozsda sincs rajta, mintha tényleg kivették volna térből és időből három évtizedre. Valószínűleg ez a megfelelően száraz, egyenletes hőmérsékletű tárolásnak köszönhető, bár az nehezen felfogható, hogy a gyári ülésvédő fóliák még mindig jó állapotban vannak, a korabeli szovjet újságpapírba csomagolt pótalkatrészek pedig egyenesen túl szépek ahhoz, hogy igazak legyenek. 

Orrában egy 1,5 literes motor dolgozik, mellette négysebességes kézi váltóval, tehát az állapotától eltekintve tényleg nincs semmi különös ebben az autóban.

Szédítően sok pénzt kérnek ezért a 754 kilométert futott Ladáért 1Szédítően sok pénzt kérnek ezért a 754 kilométert futott Ladáért 2Szédítően sok pénzt kérnek ezért a 754 kilométert futott Ladáért 3Szédítően sok pénzt kérnek ezért a 754 kilométert futott Ladáért 4Szédítően sok pénzt kérnek ezért a 754 kilométert futott Ladáért 5Szédítően sok pénzt kérnek ezért a 754 kilométert futott Ladáért 6