Az amerikai fenegyerek, Ken Block a tavasz beköszöntével sokakhoz hasonlóan úgy döntött, nagytakarítást tart. Az 53 éves versenyzőnél ez a fogalom azonban egész mást jelent, mint nekünk: ő inkább a garázsában tenne rendet.

Végül arra jutott, hogy úgy lesz a legjobb, ha eladja három saját építésű autóját, melyek a Gymkhana-történelem szerves részei. A hivatalos indoklás szerint azért válik meg három Fordjától, mert helyet akar csinálni garázsában az újabb őrült versenygépeknek, ám ebben vélhetően közrejátszik a márkával való szakítás is.

Akinek van elég pénze, az lecsaphat a Gymkhana 3 főszereplőjére, egy 2011-es Ford Fiestára, melyben egy 600 lóerős erőforrás dolgozik, és alig több mint két másodperc alatt repül álló helyzetből 100 km/órás sebességig. Ez volt egyébként az első Ford, mely a híres Gymkhana-mozikban szerepelt. A képre kattintva galéria nyílik!

Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 2

Ford Fiesta (2011)

A szintén eladó 2013-as Ford Fiesta ST három részben, a hatodikban, a nyolcadikban és a Terrakhana nevű különkiadásban is szerepelt. Ez az autó nem pusztán filmezési célokra épült: 2013-ban ez a versenygép nyerte a Global Rallycross bajnokságot is.
“>

Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 3

Ford Fiesta ST (2013)

Mind közül talán a legmenőbb azonban a Ford RS200 1986-ból, melyről Ken Block is azt mondta, hogy az álomautója. Naná, hogy a B-csoportos versenygépet a Hoonigan továbbfejlesztette a raliversenyző igényei szerint: a gépháztető alatt 700 lóerős, 2,1 literes négyhengeres turbómotor dolgozik.

Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 4

Ford RS200 (1986)

Mind közül csak az RS200 ára nyilvános: nem kevesebb mint 550 ezer dollárt, átszámítva 168 millió forintot kér érte gazdája, úgyhogy egy darabig még spórolunk rá.