Az amerikai fenegyerek, Ken Block a tavasz beköszöntével sokakhoz hasonlóan úgy döntött, nagytakarítást tart. Az 53 éves versenyzőnél ez a fogalom azonban egész mást jelent, mint nekünk: ő inkább a garázsában tenne rendet.

Végül arra jutott, hogy úgy lesz a legjobb, ha eladja három saját építésű autóját, melyek a Gymkhana-történelem szerves részei. A hivatalos indoklás szerint azért válik meg három Fordjától, mert helyet akar csinálni garázsában az újabb őrült versenygépeknek, ám ebben vélhetően közrejátszik a márkával való szakítás is.

Akinek van elég pénze, az lecsaphat a Gymkhana 3 főszereplőjére, egy 2011-es Ford Fiestára, melyben egy 600 lóerős erőforrás dolgozik, és alig több mint két másodperc alatt repül álló helyzetből 100 km/órás sebességig. Ez volt egyébként az első Ford, mely a híres Gymkhana-mozikban szerepelt. A képre kattintva galéria nyílik!

Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 2
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 3

Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól

Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 38
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 39
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 40
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 41
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 42
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 43
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 44
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 45
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 46
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 47
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 48
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 49
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 50
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 51
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 52
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 53
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 54
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 55
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 56
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 57
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 58
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 59
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 60
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 61
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 62
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 63
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 64
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 65
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 66
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 67
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 68
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 69
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 70
Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 71
Fotó megosztása:

A szintén eladó 2013-as Ford Fiesta ST három részben, a hatodikban, a nyolcadikban és a Terrakhana nevű különkiadásban is szerepelt. Ez az autó nem pusztán filmezési célokra épült: 2013-ban ez a versenygép nyerte a Global Rallycross bajnokságot is.
“>

Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 72

Ford Fiesta ST (2013)

Mind közül talán a legmenőbb azonban a Ford RS200 1986-ból, melyről Ken Block is azt mondta, hogy az álomautója. Naná, hogy a B-csoportos versenygépet a Hoonigan továbbfejlesztette a raliversenyző igényei szerint: a gépháztető alatt 700 lóerős, 2,1 literes négyhengeres turbómotor dolgozik.

Nagytakarítást tart Ken Block, megválik őrült autóitól 73

Ford RS200 (1986)

Mind közül csak az RS200 ára nyilvános: nem kevesebb mint 550 ezer dollárt, átszámítva 168 millió forintot kér érte gazdája, úgyhogy egy darabig még spórolunk rá.