Őrült kor őrült autója volt a Lotec TT 1000. Akkor tudott ezer lóerőt, amikor a szofisztikált elektronikus menetstabilizálókra még a Forma-1 mérnökei is csak álmaikban vágytak. Amikor még a légzsák is feltűnő extrának számított. 

Alkotásuk F40-ebb volt az F40-esnél, egy igazi szörnyeteg, a Ferrari Testarossa alapjaira épített, 1000 lóerős hipersportautó.

A Testarossa bár külsőre extrém, motorját, viselkedését, teljesítményét tekintve inkább egy vérbeli GT. Ezen változtattak a németek radikálisan, amikor a 180 fokos hengerszögű V12-es motorját két turbófeltöltővel látták el, aminek köszönhetően 999 lóerőre emelkedett annak teljesítménye. 

Valódi istenkísértés ez az 1989-es, 1000 lóerős Lotec-Ferrari 1

Legalábbis amikor tényleg istenkísértő üzemmódba kapcsolták, és kereken egy bar lett a turbónyomás. Így lehetett elérni a 4,1 másodperces százas gyorsulást, és a 370 km/órás végsebességet. Hétköznapokra volt a normál üzemmód 0,85 bar túlnyomással, így 790 lóerő és 919 Nm nyomaték állt rendelkezésre, 354 km/órás végsebességgel. 

Valódi istenkísértés ez az 1989-es, 1000 lóerős Lotec-Ferrari 2

A karosszériát is átépítette a német cég. Alapos munkát végezve odabiggyesztett, felesleges elemek helyett, tetőtől talpig saját, karbon/kevlár karosszériát terveztek, hatalmas méretű hátsó szárnnyal, aminek köszönhetően hátulról nézve tényleg kiköpött Ferrari F40 a Lotec TT 1000.

Valódi istenkísértés ez az 1989-es, 1000 lóerős Lotec-Ferrari 3

Különleges, egyedi, és életveszélyes alkotásuk már a korabeli gazdagoknak is túl sok volt, 1,2 millió német márkát kértek érte, ennek tükrében nem csoda, hogy mindössze három darabot tudtak belőle értékesíteni.