Kawee Tanjararak neve semmit nem mond az európai embernek, annál jobban cseng hazájában, Thaiföldön: a siheredképű negyvenes annak idején egy helyi fiúzenekarban kezdte a karrierjét, majd a média számtalan ágába belekóstolt, a sorozat- és filmszínészi munkától kezdve a televíziós műsorvezetésen át az éneklésig. Pályája csúcsán igazi autós kincsek álltak a garázsában, és bár ma is rajong a különleges autókért, ezek sokkal inkább tekinthetők egy szegény ember luxusának.

Így kell jó alapanyagokból szemetet építeni 1
Így kell jó alapanyagokból szemetet építeni 2

Így kell jó alapanyagokból szemetet építeni

Így kell jó alapanyagokból szemetet építeni

Így kell jó alapanyagokból szemetet építeni 10
Így kell jó alapanyagokból szemetet építeni 11
Így kell jó alapanyagokból szemetet építeni 12
Így kell jó alapanyagokból szemetet építeni 13
Így kell jó alapanyagokból szemetet építeni 14
Így kell jó alapanyagokból szemetet építeni 15
Így kell jó alapanyagokból szemetet építeni 16
Fotó megosztása:

Itt van például ez a Lamborghini, ami nem Lamborghini, hanem egy pán-ázsiai autóipari összefogásból született akármi. A padlólemezt egy orrmotoros, elsőkerék-hajtású Hyundai adta, ehhez képest a mű-Lambo farmotoros és hátsókerék-hajtású.

Így kell jó alapanyagokból szemetet építeni 17

A blokk egy Lexus UZ, amely anno az eredeti LS 400-asban (1989) debütált, de másfél évtizedet átívelő pályája során a Toyota Hiace kisbusztól a Toyota Land Cruiser terepjárón át a Toyota korabeli gyári Le Mans-i csapata számára épített versenyautóig mindenbe beépítették, beleértve repülőgépeket és hajókat is. Itt két turbó segíti a munkáját, de pontos teljesítményadatok nincsenek. A futómű egy öreg Nissan Skyline-ból származik, kivéve a légrugókat, a sebességváltó Subaru eredetű.

Csupa-csupa megbízható forrásból származó alkatrész. Egyedül a légrugók eredete bizonytalan – és ha végignézed az alábbi filmet, meglátod, ez miért probléma.

Ha nincs időd a 15 perces ömlengésre, összefoglaljuk: az autó iszonyú szűk, igénytelenül kidolgozott, és két próbálkozásból kétszer tört el a jobb első légrugó bekötése. A motor hangja viszont frenetikus, és bár a lökhárítón túlnyúló turbófeltöltők és légszűrők a legkevésbé sem tűnnek biztonságosnak, igazat adunk a riportot készítő bloggernek: mindenkinek az életébe kellene egy UZ. Csak nem így.

Így kell jó alapanyagokból szemetet építeni 18