Minden idők leghegyesebb szívómotoros Ferrarija a Monza SP1 és SP2, mely az olaszok legexkluzívabb modellje most. A szélvédő és tető nélküli, egy- vagy kétüléses szupersportautót olyan régi versenygépek inspirálták, mint a 250 TR vagy a 166 MM. A 812 Superfastban is található 6,5 literes, V12-es motor itt 810 lóerős és 719 Nm nyomatéka van. Ez már több mint elég, nem?

300 felett hasít a Novitec tető és szélvédő nélküli Ferrarija 1
300 felett hasít a Novitec tető és szélvédő nélküli Ferrarija 2

300 felett hasít a Novitec tető és szélvédő nélküli Ferrarija

300 felett hasít a Novitec tető és szélvédő nélküli Ferrarija

300 felett hasít a Novitec tető és szélvédő nélküli Ferrarija 11
300 felett hasít a Novitec tető és szélvédő nélküli Ferrarija 12
300 felett hasít a Novitec tető és szélvédő nélküli Ferrarija 13
300 felett hasít a Novitec tető és szélvédő nélküli Ferrarija 14
300 felett hasít a Novitec tető és szélvédő nélküli Ferrarija 15
300 felett hasít a Novitec tető és szélvédő nélküli Ferrarija 16
300 felett hasít a Novitec tető és szélvédő nélküli Ferrarija 17
300 felett hasít a Novitec tető és szélvédő nélküli Ferrarija 18
Fotó megosztása:

Nos, a Novitec Rosso szerint természetesen ez még kevéske. A tuningcég saját maga által fejlesztett, csökkentett ellennyomású kipufogójával növelte a teljesítményt, mellé azért a gázreakció is hegyesebb lett. Az új kipufogó egyébként rozsdamentes acélból vagy könnyű Inconelből készülhet, opcionálisan arany bevonattal. Az eredmény 844 lóerő és 779 Nm nyomaték lett.

300 felett hasít a Novitec tető és szélvédő nélküli Ferrarija 19

Álló helyzetből 100-ra így már 2,8 másodperc alatt gyorsul (2 tizedet nyertek), a végsebessége pedig 300 km/óra feletti. Így már több mint ajánlott kiegészítő hozzá a bukósisak.