Egy Chevrolet Camaro már alapkivitelben olyan autó, amit látva a kerítéshez sereglenek az óvodások, megállnak egy fotóra a családok, és integet a többi közlekedő. Van-e értelme tovább fokozni ezt a hatást? Az amerikai TS Customs építői szerint volt, ezért egy floridai drogbáró lázálmát állították négy kerékre, Camaro-alapokon. 

Ez még nem donk, de közel áll hozzá, a kiszélesített karosszériához egyedi hűtőrács, valamint ordas kamu-légbeömlők járnak. Utóbbiak a szintén elborult nyolcvanas évek tuningját idézik, akkor a középmotoros olasz, egzotikus sportgépek ihlettek meg minden építőt, és így kerülhetett ez a motívum esztétikai szépségtapaszként orrmotoros autókra is. 

A világ legszélesebb abroncsait pakolták alá, pedig messze nem egy Bugatti 1

De nem ez a legfeltűnőbb részlet, hanem a kerekek. A hordónyi, óriási szekérkerekek, amelyek a Forgiato munkáját dicsérik. A gumiméret halandó autós számára felfoghatatlan tartományba esik, a Pirelli P Zerók 405/24 R24 méretben kerültek hátul a kocsira. Motorja maradt az SS kivitel 6,2 literes V8-asa, egy kompresszorral megtoldva, valamint Magnaflow kipufogórendszerrel és direktszűrővel feldíszítve. 

A világ legszélesebb abroncsait pakolták alá, pedig messze nem egy Bugatti 2A világ legszélesebb abroncsait pakolták alá, pedig messze nem egy Bugatti 3

Összehasonlításképpen a Lamborghini Aventador SV és a legutolsó Dodge Viper kapott 355 mm széles hátsó gumikat, de a Bugatti Chiron tervezői sem érezték szükségét ennél szélesebb abroncsoknak. Ezért a csomagért így egyben 190 ezer dollárt kérnek, vagyis több mint 56 millió forintot. 

A világ legszélesebb abroncsait pakolták alá, pedig messze nem egy Bugatti 4A világ legszélesebb abroncsait pakolták alá, pedig messze nem egy Bugatti 5A világ legszélesebb abroncsait pakolták alá, pedig messze nem egy Bugatti 6A világ legszélesebb abroncsait pakolták alá, pedig messze nem egy Bugatti 7