A Ferrari 360 Modenából 8800 darabot gyártottak és erre jöttek még a sportosabb, valamint a nyitható tetős változatok. Az 1999 és 2005 között gyártott középmotoros sportautó  alumínium vázra épült, hogy elődeinél jóval merevebb legyen. A formát pedig a Pininfarina rajzolta és biztosan nem gondoltak arra, hogy egyszer limuzint is csinálnak majd belőle.

Ezt a piros 360-ast még 2012-ben importálták Angliából Ausztráliába, ahol rögtön félbe is vágták, majd métereket toldottak bele, hogy limuzint készítsenek belőle. A toldást egyébként az eredeti váznak megfelelő alumíniumból készítették. Az oldalsó panelek és a hátsó szárnyas ajtó viszont üvegszálból készült, hogy könnyű maradhasson.

Az autóban így nyolc ember fér el, a hátsó részben két tévé található és természetesen kisebb bárszekrény is, valamint hangulatvilágítás.

Ettől a Ferrari limuzintól kiakadtak már páran 2

A motor továbbra is a Ferrari 3,6 literes, V8-as blokkja, mely 400 lóerőt és 373 Nm nyomatékot tud. A váltó azonban furcsa módon a Subaru Liberty GT-ből érkezett.

A különleges gép eladósorban van, a 65 ezer kilométert futott Ferrari limuzinért 8,8 millió forintnak megfelelő összeget kérnek.