1993-ban a Renault-nak 2500 darab Cliót kellett gyártania homologizációs céllal, de már első körben 1300-zal túlteljesítették a tervet. A Clio Williams népszerűségét az is jól mutatja, hogy végül nagyjából 12 000 példány készült belőle, de ezek többségéből szinte azonnal valamilyen versenyautó lett. Csodás kis francia hot hatch a kiszélesített, sötétkék metál karosszériájával és az arany felnijeivel. Pedig nem sok köze van hozzá a Williamsnek.

Mindössze annyi, hogy akkoriban a Renault szállította a Williamsnek a motorokat és a Forma-1-es utalás mindig jót tesz a sportos terméknek. Az autókat kezdetben a Sports Blue nevű kék árnyalatra fényezték, a későbbiek már a világosabb Monaco kéket kapták. A műszerek számlapja szintén kék színű, ahogyan a W betűk a plüss ülések háttámláján.

Ínyenceknek való az arany felniken feszítő Renault Clio Williams 2

2 literes, négyhengeres, F7R kódú motorja 16 szelepes és 147 lóerejét 6100-nál adja le, maximális nyomatéka 4500-tól 175 Nm. A picikét több mint 1 tonnás Clio Williams 7,8 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100-ra és 215 km/óra a végsebessége. Ötsebességes kéziváltója van és feszesebb futóműve. Ezt a tökéletes állapotú, 170 ezret futott példányt 8,5 millió forintnyi pénzért kínálják Portugáliában, kifejezetten ínyenceknek.

Ínyenceknek való az arany felniken feszítő Renault Clio Williams 3