50 kilogrammal lesz könnyebb a Bugatti Chiron Pur Sport, mert kicsit több olyan könnyű anyagot pakolnak bele, mint az alumínium, a titán és a szénszál erősítésű műanyag. A sportosabb vezethetőségű szupersportautót rövidebb áttételű váltóval szerelik, könnyebb kereket – melyek csökkentik a rugózatlan tömeget – és kifejezetten a Pur Sporthoz fejlesztett Michelin Bugatti Sport Cup 2 R gumikat kap. A modell felismerhető az X alakú konzolról a hátsó szárny alatt.

1500 lóerőt és irgalmatlan 1600 Nm nyomatékot tud a 8,0 literes, W16-os quad-turbó motor, de a Chiron Pur Sport lényege a magabiztos krúzolás helyett a vezethetőség. Éppen ezért vitték el a matt fekete prototípusát a Nürburgringre némi finomhangolásra a fejlesztés utolsó fázisában.

60 darab készül majd a Bugatti Chiron Pur Sportból, a termelés pedig az év második felében indul meg a franciaországi Molsheimben. A keményebb futóművű, 3D-nyomtatott titán kipufogós Chiron több mint 1 milliárd forintba kerül. Nézd meg, hogy megy a Zöld Pokolban!