Lehet, épp ott ette meg végképp a rozsda, ezért folyamodtak az építők ehhez a megoldáshoz. Bármi is legyen a háttérben, egyedi lett a végeredmény, ilyen Mazda nem fut még egy az utakon. A konstrukciót elnézve a B-oszlopot távolították el, és egyszerűen összehegesztették a megmaradt két felet, az első ülések is kompletten kikerültek, a sofőrnek és bátor utasának a hátsó üléspadon kell helyet foglalni. 

Biztos érdekes egy ilyen kurtított autót vezetni, de úgy tűnik, kevesen vágynak az élményre, mert már negyven hete fent van a hirdetés Facebookon. Igaz, a vételár is elrettentő lehet, mert 2200 dollárt (700 ezer forintot) kérnek a rövid Mazdáért. 

Ez lesz az eredménye, ha kivágjuk egy Mazda közepét 1Ez lesz az eredménye, ha kivágjuk egy Mazda közepét 2Ez lesz az eredménye, ha kivágjuk egy Mazda közepét 3Ez lesz az eredménye, ha kivágjuk egy Mazda közepét 4

Az őrült tengelytávcsökkentést egy angol műhely emelte mesteri szintre, az ODD Cars által épített Volkswagen Golf II GTI mutatja meg, milyen lehetne a Mazda, ha profin csinálják. Ők még bátrabbak voltak, és annyit kivágtak a kocsiból, hogy ajtók sem maradtak, egyszerűen be kell ugrania annak, aki élvezni akarja a két duplatorkú karburátorral szerelt motor hangját. 

Ez lesz az eredménye, ha kivágjuk egy Mazda közepét 5Ez lesz az eredménye, ha kivágjuk egy Mazda közepét 6Ez lesz az eredménye, ha kivágjuk egy Mazda közepét 7Ez lesz az eredménye, ha kivágjuk egy Mazda közepét 8Ez lesz az eredménye, ha kivágjuk egy Mazda közepét 9