Érdekes, de a zabolátlan őrülethez, a brutális, lenyűgözően vad technikához fegyelmezett, precíz és kitartó út vezet. Csak az tombolhat féktelenül, aki már minden leckét megtanult, és ez a Mazda RX-7-es már túl van pár vizsgán. 

2016 óta épül, és megálmodója sosem áll le, mindig tökéletesíti a gépet. David Mazzei eredetileg egy olyan élményt üldözött ezzel az autóval, amit a kilencvenes évek F1-es gépei adtak. A tízezer fölé pörgő mechanikus kakofóniát, azt a szétesés határán álló zajt, amit mindannyian imádunk. Ez nem volt egyszerű küldetés a turbó miatt, de a kipufogórendszer tudatos és aprólékos hangolásával végül sikerült elérni a keresett hatást. 

A motor blokkját egy új-zélandi műhely építette, két kétrotoros 13B-t fűztek össze. Hogy mennyi probléma volt ezzel a géppel az elmúlt években, azt könnyű elképzelni, amikor egy Garrett GTX5533R kezd tölteni, ott nincs kegyelem, a hűtésnek, az olajellátásnak tökéletesnek kell lennie. 

Már összeállt a gép, de a munka folyamatos, még “csak” 1,2 bar nyomással tölt a turbó, de az 1,6 bart szeretnék elérni; a váltó jelenleg hatsebességes szekvenciális, ami a pneumatikus vezérléssel a kormány mögötti fülekkel is kapcsolható, hogy meglegyen a teljes F1-es élmény.