A képeken jól látszik a makulátlan állapot, gyakorlatilag egy újra legyártott példányról van szó. Minden friss, az utolsó csavarig, a két Weber karburátorral szerelt motort a hazai körökben ismerősen csengő szlovákiai Béres Motorsport építette, 185 lóerőt tud a klasszikus technika. 

Négy legendás betű – VFTS

A VFTS (Vilnius Fabrik Tuning Sport) versenyautókat Litvánia fővárosában, Vilniusban készítették egy titkos tengeralattjáró-üzem lezárt részében. A projektet Sztaszisz Brundza vezette, aki nem csak az autóépítéshez, de a versenyzéshez is konyított.

Mivel a Szovjetunióban az autóversenyzés a honvédelmi sportok közé tartozott, igen sok rubelt költhettek fejlesztésre, ennek eredményeként a VFTS típusjelzéssel futó, 1600 köbcentis, két duplatorkú Weber karburátorral ellátott, 160 lóerős orosz, a keleti blokk legsikeresebb versenygépe lett, és azonnal meghódította a nézőket. Magyarországon a Lada VFTS verziója gyakorlatilag minden rali-, illetve pályaversenyen indult, és rendkívüli népszerűségnek örvend a mai napig.

Az autó kapott pár szénszálas-műanyag elemet, OMP üléseket, és OZ Racing felniket, valamint FIA minősített bukócsöveket, tehát a gép teljesen versenykész, minden átalakítás lepapírozva, tényleg csak a száguldásra vágyó tulajdonosra vár, aki hajlandó mindezért 40 ezer eurót, vagyis 14 millió forintot fizetni. 

14 millió forintos árral vár fanatikus rajongóra ez a VFTS Lada 114 millió forintos árral vár fanatikus rajongóra ez a VFTS Lada 214 millió forintos árral vár fanatikus rajongóra ez a VFTS Lada 314 millió forintos árral vár fanatikus rajongóra ez a VFTS Lada 414 millió forintos árral vár fanatikus rajongóra ez a VFTS Lada 514 millió forintos árral vár fanatikus rajongóra ez a VFTS Lada 6