Sokan kritizálták a legújabb Corvette-et, amiért felhagyott a hét generációnyi hagyománnyal és középmotoros lett. A Chevrolet ezzel szeretett volna továbblépni a versenysportban és az utcai sportautók között is. Egészen más kezelhetőséget ad és új lehetőségeket tartogat az új elrendezés. A csomagtartója ugyan kisebb lett és kézi váltó sem rendelhető hozzá, de az ára és a tudása a jelek szerint meggyőzi a vásárlókat.

A Corvette nagyon jól fogy, idén már minden példány elkelt belőle. Pedig az igazán ütős változatok még váratnak magukra. A kabin mögött lévő 6,2 literes, V8-as szívómotor 495 lóerős és 637 Nm nyomatéka van. 3 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra. A Corvette száraz tömege 1530 kg.

A Corvette végsebessége a gyári adatok szerint 312 km/óra, egy utah-i kiszárad tómederben viszont 278 km/órás sebességig jutottak el, aztán a sofőr beleállt a fékpedálba. Azért érthető az óvatosság, hiszen a poros felület nem épp a legbiztonságosabb. Ettől még baromi látványos: