Maximum talán Las Vegas utcáin lehetne egy magánrepülőből faragott limuzinra működő üzleti modellt építeni, mert az extrém külsőn túl semmit sem ad, az építése pedig nyilván tetemes összeget emésztett fel. A Limo-jet mégis megszületett, hol máshol, mint az Egyesült Államokban.

Nagyjából 40 ezer munkaórát öltek bele az építés évei alatt, az eredmény pedig a szárnyaszegett, 28 colos kerekeken (Kumho 325/25R28 gumikkal!) guruló luxus, ami végre értelmet ad a donk autókra épített hatalmas felniknek. Teljes hossza 13 méter, mozgatásáról pedig sugárhajtóművek helyett egy 8,1 literes V8-as GM-blokk gondoskodik 400 lóerővel. 

A repülő autó után végre itt van a guruló repülő 1A repülő autó után végre itt van a guruló repülő 2

A 42 colos tévével, csúcshifivel, és minden egyéb kényeztető extrával felszerelt gépben 18 utas élvezheti a szárazföldi repülést, természetesen az éjszakai klubok hangulatát idéző beltérben. 

A repülő autó után végre itt van a guruló repülő 3A repülő autó után végre itt van a guruló repülő 4A repülő autó után végre itt van a guruló repülő 5

Bár képes önállóan gurulni, és rendszáma is van, azért a Limo-jethez jár még egy vontató is. A Chevrolet 2500 HD pickup és a tréler szintén a hamarosan árverésre kerülő csomag része, aminek előzetes ára nincs, abszolút a vevők fantáziájára van bízva, mennyit hajlandóak adni ezért az egyedi csodáért. 

A repülő autó után végre itt van a guruló repülő 6