A teljes enyészettől megmentett roncsok története nagyon izgalmas kategóriává nőtte ki magát az elmúlt években. Már egy Ferrari-embléma nélküli Ferrari is érdekes lehet, hiába nőtte körbe az erdő. Legalábbis erről tanúskodik ez a Texasban fotózott Ferrari Dino 308 GT4.

Jól láthatóan megviselte a szabad ég alatti tárolás, és a betört szélvédő sem segített megőrizni az eredeti állapotot. A motorról nincsenek fotók, mert az nincs is a roncsban, csak szomorúan szakadt kárpitok, moha és egyéb növényzet, ami jól megél a hetvenes évek műszerfalain.

A bozótban rohadó rozsdakupac is érhet sokat, ha valaha Ferrari volt 1A bozótban rohadó rozsdakupac is érhet sokat, ha valaha Ferrari volt 2A bozótban rohadó rozsdakupac is érhet sokat, ha valaha Ferrari volt 3

A 308 GT4-et 1974-ben mutatták be, összesen 2826 darabot gyártottak belőle 1980-ig. A típust először Ferrari Dino márkajelzéssel árulták (Enzo Ferrari fiatalon elhunyt fia emlékére, akinek Dino volt a beceneve), majd később csak a Ferrari nevet használták. A GT4 az egyetlen sorozatgyártású Ferrari-típus, amelynek formaterveit a Bertone készítette.

A bozótban rohadó rozsdakupac is érhet sokat, ha valaha Ferrari volt 4A bozótban rohadó rozsdakupac is érhet sokat, ha valaha Ferrari volt 5

Az eredeti Ebay-hirdetésben ezért a roncsért 3,2 millió forintot kért a tulajdonosa irányárként. Arról sajnos nincs információ, hogy valaki beleszeretett-e a projektbe, vagy megvette volna alkatrésznek. Lehet, hogy garázs helyett mégis ez a kis erdő lesz örök otthona a teljes elmúlásig.

A bozótban rohadó rozsdakupac is érhet sokat, ha valaha Ferrari volt 6