Meglepően sok prémium sportautó ára éri el a 35 millió forintos határt, ha teletömjük őket extrákkal, de minden modern kütyü felesleges költésnek tűnik, ha egy ilyen klasszikus Ferrari utánozhatatlan stílusa kerül a mérleg másik nyelvére. 

Mert 35 millióért ennél töményebb autóélmény nem igazán létezik. A Ferrari 550 Maranello az orrmotoros csúcskupék netovábbja. Karcsú, és elegáns, légies tetőoszlopokkal, lapos hosszú orral, és klasszikus dupla kerek lámpákkal, dupla kipufogóval hátul. 

Ezt követően az olaszok inkább képregénybe illő, agresszív, harsány típusokat csináltak, amelyek kétség kívül lenyűgözőek, de a kevesebb néha több. 

Ennél elegánsabb V12-es Ferrari nem lesz már kézi váltóval 1Ennél elegánsabb V12-es Ferrari nem lesz már kézi váltóval 2Ennél elegánsabb V12-es Ferrari nem lesz már kézi váltóval 3Ennél elegánsabb V12-es Ferrari nem lesz már kézi váltóval 4

Az F133A kódjelű, 5,5 literes szívó V12-es motor 485 lóerőt teljesít hétezres fordulaton, csúcsnyomatéka 569 Nm ötezernél. Mindez 320 km/órás végsebességre elég, ebben a tekintetben még mindig a legszűkebb elitbe tartozik az 550-es. 

Ennél elegánsabb V12-es Ferrari nem lesz már kézi váltóval 5Ennél elegánsabb V12-es Ferrari nem lesz már kézi váltóval 6Ennél elegánsabb V12-es Ferrari nem lesz már kézi váltóval 7Ennél elegánsabb V12-es Ferrari nem lesz már kézi váltóval 8

Ez a fekete példány pedig mindössze 32 ezer kilométert futott, frissen szervizelt, balesetmentes, nem csoda, hogy elkelt a kihirdetett 110 ezer dolláros (kb. 35 millió forint) áron.