1983-tól egészen 1988-ig több mint 370 ezer Pontiac Fiero készült. A kétüléses, középmotoros autót megfizethető árú sportautónak készítette a General Motors. A kritikák azonban nem voltak kegyesek hozzá, a forma alapján nagyobb teljesítményt és jobb vezethetőséget vártak tőle. A Zimmer már a megjelenése utáni évben átdolgozta a Fierót.

Ritka és szinte új, mégsem értékes a Quicksilver 1
Ritka és szinte új, mégsem értékes a Quicksilver 2

Ritka és szinte új, mégsem értékes a Quicksilver

Ritka és szinte új, mégsem értékes a Quicksilver

Ritka és szinte új, mégsem értékes a Quicksilver 14
Ritka és szinte új, mégsem értékes a Quicksilver 15
Ritka és szinte új, mégsem értékes a Quicksilver 16
Ritka és szinte új, mégsem értékes a Quicksilver 17
Ritka és szinte új, mégsem értékes a Quicksilver 18
Ritka és szinte új, mégsem értékes a Quicksilver 19
Ritka és szinte új, mégsem értékes a Quicksilver 20
Ritka és szinte új, mégsem értékes a Quicksilver 21
Ritka és szinte új, mégsem értékes a Quicksilver 22
Ritka és szinte új, mégsem értékes a Quicksilver 23
Ritka és szinte új, mégsem értékes a Quicksilver 24
Fotó megosztása:

A Zimmer egyébként egy elég rövid életű vállalkozás volt és mindössze 175 főt foglalkoztatott. A Golden Spiritből több mint 1500 darabot készítettek, a Fiero alapú Zimmer Quicksilverből viszont csak nagyjából 170 készült.

Ritka és szinte új, mégsem értékes a Quicksilver 25

Azoknak szerettek volna kedveskedni a Quicksilverrel, akiknek a klasszikus formák tetszenek, ezért a sok króm és a hosszú orr. A beltér vörös kárpitozása és a fabetétek a 70-es évek világát idézik.

Ritka és szinte új, mégsem értékes a Quicksilver 26

A 746 km-t futott Zimmerben 140 lóerős V6-os motor van. Ritkasága és szinte új állapota ellenére aligha ad valaki érte 15 millió forintot a január végi aukción.