A Porsche a 2000-es évek elején dobta piacra a 918 Spyder elődjét, a Carrera GT-t, melyben még 10 hengeres szívómotor dolgozott. A Porsche Carrera GT-ből mindössze 1270 darab készült, ezért aztán már akkor ritkaság lett, amikor elfogyott az utolsó példány is. Ezek azok az autók, amiknek az ára egyre csak feljebb kúszik az idővel. A gyári állapotú, keveset futott példányok már felbukkannak aukciókon is.

Nem mindenki rakta viszont el lezsírozva a Carrera GT-jét, valaki bevitte a nem épp tiszta ügyleteiről és távolról sem jó ízléséről híres Gemballa műhelyébe, hogy faragjanak belőle valamit.

25 ilyen készült és ezek közül csak három Gold Edition, amilyen a képeken is látható modell. Talán senkit nem lep meg, hogy a sztárfocista, Samuel Eto’o vásárolta magának. A kameruni válogatott labdarúgó mindössze 6500 kilométert tekert az autóba. A Gemballa Mirage GT egyébként új karosszériaelemeket kapott, amik közül talán a leglátványosabb a tető légbeömlője. Az autón szinte mindent átalakítottak, hogy brutálisabban nézzen ki, majd lefényezték a dodzsemek stílusában.

Erős, eklektikus és egyedi a Gemballa szupersportautója 2

Motorja ugyanaz az 5,7 literes, szívó V10-es, mint a Carrera GT-ben van, csak rozsdamentes kipufogó került rá, más katalizátorok és vezérlő, így már 670 lóerőt és 630 Nm nyomatékot tud. Az autóért közel 300 millió forintot várnak a februárban, Párizsban rendezett aukción.

Erős, eklektikus és egyedi a Gemballa szupersportautója 3