A kaliforniában található Chuckwalla Valley Raceway 4,1 kilométer hosszú és 17 kanyar van rajta. Ezen kergette meg az új Shelby Mustang GT500-ast és a Porsche 911 GT3 RS-t Randy Pobst. Az Ohio-i pilótát hazájában néhányan csak rakétának hívják. Olyan márkákkal dolgozik, mint a Mazda, a Volvo, az Audi vagy éppen a Porsche, akiknek GT csapatában indult a Daytona-i 24 óráson. Publikál a Motor Trend Magazinba is.

Képes megverni az amerikai izomautó az európai sportautót? 1
Képes megverni az amerikai izomautó az európai sportautót? 2

Képes megverni az amerikai izomautó az európai sportautót?

Képes megverni az amerikai izomautó az európai sportautót?

Képes megverni az amerikai izomautó az európai sportautót? 5
Képes megverni az amerikai izomautó az európai sportautót? 6
Fotó megosztása:

A Porsche 911 GT3 RS egy igazi pályagép. A Porsche legélesebb szívómotoros sportkocsija, ami hosszú évek után csiszolódott tökéletesre. A hathengeres boxermotorja 520 lóerős és 3,2 másodperc alatt gyorsul vele 100-ra a 911-es. A Nürburgringen 6:56,4-es időt megy.

Ezzel szemben a Shelby Mustang GT500-as nehéz (1,9 tonna), ellenben rettentően erős. Az 5,2 literes, kompresszoros V8-as motorral szerelt Mustang keréken mérve valamivel több mint 700 lóerőt teljesít. Korábban az ilyen autók mindig a negyedmérföldes gyorsulásról szóltak, mára viszont a Shelby alatt is ügyesebb futómű van, ami az elsöpő erővel kombinálva okozhat meglepetést akár a GT3 RS-nek is.