20-25 millió forintért tulajdonképpen bármilyen élményautót megkapunk, egymás után sorakoznak az alig futott BMW M4-esek Competition csomaggal, az olasz egzotikumok kedvelőinek akad Maserati Granturismo rendes Ferrari V8-as motorral, de hiába a bőséges kínálat, ma ez a Ferrari 456GT a legcsábítóbb mind közül. 

Ebben minden benne van, amire egy autóbuzi vágyhat, ráadásul mindennapokban használható, relatíve élhető formában. Mert a Ferrari 456 volt az olaszok családi típusa a kilencvenes években, a klasszikus 65 fokos hengerszögű V12-es motor az első tengelyhez került, a váltó hátra, és a kettő közzé két személynek egész tágas utastér került. Bátrak hátra is bepasszírozhatták magukat, hiszen ez egy 2+2 kialakítású, elvileg négy személyes autó, de azért ez inkább pár perces élménykörre megfelelő, semmint hosszabb utakra.

De mindegy is, hiszen a lényeg a kormány mögött van, a jó öreg nyitott kulisszás hat sebességes manuális váltónál, és a 436 lóerős szívó V12-esnél többet élményben kevés mai autó képes adni. Látványban meg pláne, a bukólámpás, a modern barokkosan díszített sportkocsik között szemnek kedvesen minimalista karosszéria, és a Monza Rosso szín bőven megéri a 73500 dolláros vételárat. 

Nincs ma ennél csábítóbb autó 22 millió forintért 1Nincs ma ennél csábítóbb autó 22 millió forintért 2Nincs ma ennél csábítóbb autó 22 millió forintért 3Nincs ma ennél csábítóbb autó 22 millió forintért 4