Nálunk furcsa egzotikum, Oroszországban viszont közlekedési eszköz. A végeláthatatlan lápok, mocsarak, a lakatlan tajga területein más filozófiával épített járművel esélyünk se lenne. Ezért van piaca egy ilyen puritán, UAZ-alapokra épített, gyenge, lassú, 6×6-os szörnyetegnek. 

Az URSA PC 6×6 orrában egy ZMZ-409 négyhengeres benzinmotor termel 150 lóerőt és 235 Nm nyomatékot, a kabin pedig egy az egyben megegyezik az UAZ Patriot belterével. Az érdekesség az autó alatt található: a 63 centiméteres hasmagasság mellé független hátsó felfüggesztés is jár, így tényleg bármilyen nehéz terepen elboldogul, a hat kerékből akad majd, ami eléri a földet. 

Ez egy teljesen egyedi konstrukció, még MTZ-alkatrészeket is felhasználtak hozzá, és az ígéret szerint egy tartós, megbízható szerkezetet alkottak. Ezért is mozog jól az úttalan területeken, de ha aszfaltra ér, az URSA már csak vánszorog. A 6,6 méter hosszú jármű három tonnáját csak vonszolja a 150 lóerős benzinmotor, a gyártó 60 km/órás maximumot adott meg, de állítólag bírja a 80 km/órát is. 

17 millió forintot kérnek ezért a hatkerekű orosz szörnyért 117 millió forintot kérnek ezért a hatkerekű orosz szörnyért 217 millió forintot kérnek ezért a hatkerekű orosz szörnyért 317 millió forintot kérnek ezért a hatkerekű orosz szörnyért 4

Első ránézésre azt mondanánk, hogy nincs akadály, de azért a mély víz meg tudja viccelni a hatalmas, ballonos abroncsokkal felszerelt gépet, ezen a videón például sikerül simán elsüllyeszteni.