1999-ben mutatta be a Ferrari középmotoros sportautóját, a 360-ast, melynek a korábbiaktól eltérően alumínium térváza van. Ezt a merevebb struktúrát az olaszok az amerikai Alcoával együtt fejlesztették. A Modenából 8800 darab készült, tehát nem a legritkább Ferrarik egyike. Ráadásul sokan kritizálják gömbölyded formája miatt is.

Ilyen is csak kevés 360 Modenában van 1
Ilyen is csak kevés 360 Modenában van 2

Ilyen is csak kevés 360 Modenában van

Ilyen is csak kevés 360 Modenában van 13
Ilyen is csak kevés 360 Modenában van 14
Ilyen is csak kevés 360 Modenában van 15
Ilyen is csak kevés 360 Modenában van 16
Ilyen is csak kevés 360 Modenában van 17
Ilyen is csak kevés 360 Modenában van 18
Ilyen is csak kevés 360 Modenában van 19
Ilyen is csak kevés 360 Modenában van 20
Ilyen is csak kevés 360 Modenában van 21
Ilyen is csak kevés 360 Modenában van 22
Fotó megosztása:

Lehet, hogy igazuk van és a 360-as formája nem kerül be a legszebb Ferrarik közé, de az egész biztos, hogy a 3586 köbcentis, 90 fokos hengerszögű V8-asnak szép hangja van. A mezei változatban 8500-as fordulaton 400 lóerőt tud és 373 Nm nyomatéka van. 4,98 másodperc alatt gyorsítja 100-ra a szárazon 1350 kilogrammos sportautót. Ez a fekete színű, piros bőrbelsős példány azonban nem ezért érdekes.

Ilyen is csak kevés 360 Modenában van 23

Valamivel több mint 20 ezer kilométer van benne és az állapota szinte újszerű, de amiért igazán kívánatos lehet, az a nyitott kulisszás, hatsebességes kézi váltó. Ez egyre ritkább lett a Ferrarikban, hiszen a legtöbbet az F1 váltós verzióból adták el. Mindössze 469 darabban van manuális váltó és harmadik pedál.

Ilyen is csak kevés 360 Modenában van 24