Kezdjük ott, hogy az ilyen hősök tettei nem kapnak visszhangot. Nem is azért csinálják, ez belső késztetés, amit úgy hívnak, hogy őrüle…izé, elhivatottság. Maximalizmus. Mert egy 1984-es Audi Sport Quattro replikához nem épp egyszerű beszerezni az alkatrészeket.

200-at kellett gyártani a B-csoport előírásai szerint a raliautók alapját adó típusból. Az ománi szultán megérezte, hogy egy kivételes autó és rendelt belőle 14-et. Ebből a pénzből 84 darab dízel 5-ös BMW-t vehetett volna

Ezért sokan otthon tákolják a hiányzó darabokat, a légtömegmérő házát például könnyen meg lehet oldani, csak a megfelelő méretű csövet kell némi vasmunkával a helyére faragni. Hegesztés, fúrás, vágás, és kész a funkcionális cső.

De idegen, látszik, hogy hegesztett, vágott, fúrt, faragott, messze van a gyári külsőtől. Ez pedig a már említett maximalistákat igencsak zavarja. A videón dolgozó férfit annyira, hogy képes volt alumíniumból legyártani a tökéletes darabot. Napjaink csúcstechnikáját, a 3D-s nyomtatást vegyítette az ősi fémöntés módszereivel.

Olyan megnyugtató, ráérős magabiztossággal dolgozik, amire irigységgel kevert csodálattal nézünk fel.

Forrás: Vezess